باشگاه فولاد خوزستان برای شکایت از باشگاه استقلال منتظر دریافت جواب استعلام از سازمان لیگ است.

باشگاه فولاد خوزستان بعد از شکست یک بر صفر تیم فوتبال این باشگاه مقابل استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر، نسبت به میدان رفتن دو بازیکن حریف که در وضعیت نظام وظیفه آنها شائبه وجود دارد، اعتراض کرده است.

از همین رو فولادی‌ها با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان استعلام وضعیت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند شده‌اند، دو بازیکنی که باشگاه استقلال مدعی است مشمول خدمت سربازی نیستند.

براساس این گزارش، مسئولان باشگاه فولاد در حال جمع‌آوری مدارک و اسنادی در این مورد هستند و بعد از دریافت پاسخ استعلام جهت احقاق حق خود، اقدام قانونی نسبت به این موضوع را در دستور کار قرار خواهند داد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شکایت از باشگاه استقلال، توضیحاتی ارائه داد.

سید محمد علوی در گفت و گو با ایسنا، در این خصوص اظهارکرد: باشگاه در این زمینه شکایتی انجام داد و منتظر جواب مسئولان مربوطه هستیم.

وی افزود: خیلی از باشگاه ها عنوان کرده اند چون فولاد بازی با استقلال را شکست خورده، این موضوع را مطرح کرده است که اصلا این موضوع درست نیست و ما قانون را رعایت می کنیم. اگر این اتفاق هم برای ما رقم می خورد، این حق را به تیم های دیگر می دادیم که از ما امتیاز بگیرند. به هر حال وقتی قانون به بازیکنی که سرباز است اجازه داده که تا سن ۲۸ سالگی بازی کند، قرار نیست غیر از این اتفاق بیافتد و ما هم قانون را رعایت می کنیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به هر حال قانون این اجازه را به ما داده که شکایت کنیم و خواسته مان را در کمیته انظباطی مطرح کنیم. ما کار درست را انجام می دهیم و با توجه به این که خودمان خیلی از مسائل را رعایت می کنیم، انتظار داریم دیگران هم مثل ما رعایت کنند.

همچنین عارف عارف نیا مدیر حقوقی باشگاه فولاد با انتشار پستی در اینستاگرام خود از پیگیری این موضوع خبر داد و بدون نام بردن از بازیکنان استقلال نوشت:

«جهت تنویر افکار هواداران فهیم تیم محبوبم فولاد خوزستان به استحضار می‌رسانم که صبح پنجشنبه بعد از وصول اخباری در خصوص شرایط نظام وظیفه دو بازیکن باشگاه محترم فرهنگی ورزشی استقلال تهران، با تنظیم نامه‌ای جهت استعلام مورد فوق و اعلام نظر سازمان لیگ و رونوشت به کمیته محترم انضباطی فدراسیون در خصوص صحت یا عدم صحت موضوع با دستور مدیرعامل محترم پیگیری خود را شروع کردم و طی این دو روز هم از مراجع ذیربط مشغول جمع آوری مدارک و اسناد مثبته در این خصوص بودم تا بعد از پاسخ سازمان لیگ (البته در فرض وجود ایراد) طی لایحه‌ای اقدامات بعدی را به انجام برسانم.

لازم به ذکر است که این پیگیری فقط در راستای حقوق حقه باشگاه می‌باشد و هیچ‌گونه اتهامی به باشگاه محترم استقلال تهران تا حصول نتیجه نهایی وارد نمی‌کند و فقط در جهت عدم تضییع حق احتمالی باشگاه فولاد خوزستان است…»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)