دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال با پیروزی شاگردان نکونام به پایان رسید.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد به پایان رسید.

فولاد با این نتیجه با ۳۶ امتیاز یک پله صعود کرد و جای شهرخودرو را در رده پنجم گرفت. استقلال که بازی روز ۹ اسفند خود را هم به گل‌گهر باخته بود با دومین شکست پی در پی خود باز هم شانس رسیدن به بالای جدول و حضور در رده دوم جدول را از دست داد. آبی پوشان که امیدوار بودند با برد در اهواز به رده‌های بالای جدول و حتی رسیدن به پرسپولیس در هفته‌های آینده را داشته باشند با این شکست همچنان ۱۱ امتیاز با صدر جدول فاصله دارند.

داور: سیدمهدی سیدعلی

کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالیقدر

اخطار: محمد دانشگر، عارف غلامی، مهدی قائدی( استقلال) فرشاد احمدزاده و زبیر نیک نفس(فولاد)

اخراج: علی کریمی و عارف غلامی

گل: روزبه چشمی(۱۲) برای استقلال موسی کولیبالی(۲۷) برای فولاد

ترکیب فولاد: شهاب گردان، موسی کولیبالی، حسن بیت سعید، محمد قاسمی ‌تژاد، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده (۶۷ عباس بوعذار)، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا( ۸۶ زبیر نیک نفس) ، وحید حیدریه، فرشاد احمد زاده (۸۵ امیر حسین باقرپور) و سعادت حردانی (۷۳ مجتبی نجاریان)

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، علی کریمی، مسعود ریگی، وریا غفوری، هرویه میلیچ (۴۶ محمد دانشگر)، آرش رضاوند( ۹۰ سینا خادم پور)، ارسلان مطهری (۶۸ فرشید باقری) و مهدی قایدی(۷۵ علی دشتی)

سرمربی: فرهاد مجیدی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)