سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در نیمه دوم و بر سر موقعیت گلزنی پرسپولیس ما خواب ماندیم و آنها گلزنی کردند.

به گزارش فارس، انگین فیرات پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: نیمه اول خوب بازی کردیم و آمدیم که راه‌های حمله پرسپولیس را ببندیم سپس حملات خوبی داشتیم و ضربه ناصحی به تیر دروازه پرسپولیس خورد و شهباز‌زاده به طور معجزه آسا توپ را به بیرون زد. نمی‌توانم بگویم پرسپولیسی‌ها در نیمه اول موقعیتی داشتند. پرسپولیس در نیمه دوم اما فشار آورد و ما در این موقعیت‌ گل آنها خواب ماندیم و آنها از موقعیت‌هایشان استفاده کردند حتی به دنبال زدن گل مساوی هم رفتیم اما نشد.

وی ادامه داد: حیف شد که این همه انرژی مصرف کردیم و باختیم ولی به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

سرمربی سایپا در مورد از دست دادن موقعیت‌های گلزنی در این مسابقه، گفت: ما در کل فصل این مشکل را داشتیم و فقط مربوط به این بازی نبود و برخی از بازیکنان ما به بازی بزرگ عادت ندارند ولی این موضوع ذهنیت من را نسبت به بازیکنانم تغییر نمی‌دهد و انها فایده زیادی برای فوتبال ایران خواهند داشت.

سرمربی سایپا در مورد داوری گفت: تصمیم گرفته بودم به داوری اعتراض نکنم و تا امروز هم این کار را نکرده‌ام چون اعتراض به داوری برای سلامتی‌ام مضر است. هیچ وقت هم بعد از داوری در مورد داوری حرف نمی‌زنم.

وی در مورد اینکه در یک سوم دفاعی حریف نفرات کمی داشتند گفت: پرسپولیس به ما فضا نمی‌داد و نفراتش عقب بازی می‌کردند و این مسئله ربطی به ترس ندارد. وقتی پرسپولیس بسته بازی می‌کند راحت نیست که دفاعش باز شود و به همین خاطر حتی یک موقعیت آفساید هم نصیب ما نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)