سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز گفت: وقتی نمی‌توانیم دیدار با استقلال و پرسپولیس را در کرج برگزار کنیم، چطور می‌توانیم این شهر را خانه خود بدانیم؟

به گزارش فارس، انگین فیرات سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز در نشست خبری پیش از دیدار با راه آهن تهران اظهار داشت: از وقتی که سرمربی سایپا شده‌ام با این سوال مواجه هستم که اگر سایپا متعلق به کرج است در تهران چه می‌کند؟ به همین خاطر کارهای انجام دادیم که این تیم به کرج نزدیک‌تر شود، چرا که کرج را خانه خود می‌دانم.

وی ادامه داد: در همین راستا اردوهای شب پیش از دیدارهای خانگی سایپا را به کرج منتقل کردیم و در ضمن بعضی از جلسات تمرینی را  نیز در کرج برگزار می‌کنیم. اما این سوال مطرح است که اگر دیدارهای خود مقابل پرسپولیس و استقلال را در کرج برگزار نکنیم چگونه باید کرج را خانه خود بدانیم؟ امیدوارم میزبان این دو تیم در حضور تماشاگران خوب و خونگرم کرجی باشیم.

سرمربی نارنجی‌پوشان در خصوص فصل نقل و انتقالات و بازیکنانی که جذب این باشگاه شده‌اند، تصریح کرد: هر تیمی علاقمند است بهترین و با کیفیت‌ترین بازیکنان را در اختیار داشته باشد و ما نیز متناسب با بودجه باشگاه بهترین‌ها را انتخاب کردیم و نخواستیم که به باشگاه فشار بیاوریم. به بازیکنانم کاملا اعتقاد دارم و مطمئنم که به همراه آنها نتایج خوب کسب خواهیم کرد.

فیرات در خصوص راه آهن خاطرنشان کرد: مسابقه فردا برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخودار است و می‌تواند یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های لیگ باشد. راه آهن تیم خوبی است اما ما از آنها جلوتر و به سه امتیاز مسابقه نزدیک‌تریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)