مرجع خبری پرسپولیس : معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس، گفت: در مقطع كنوني در رابطه با پرونده بازيكنان پانامايي با مشكل كسر امتياز مواجه نيستيم و در صورت الزام باشگاه پرسپوليس به پرداخت مبلغ مورد نظر اين دو بازيكن، حق تجديد نظر خواهي براي ما محفوظ است.

 به گزارش مرجع خبری و به نقل از ایسنا، مصطفي شكري؛ آخرين وضعيت پرونده هاي حقوقي باشگاه پرسپوليس را تشريح كرد:

* كسر امتياز مطرح نيست

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس در خصوص پرونده بازيكنان پانامايي با اشاره به اينكه زمان انعقاد اين دو قرارداد به فصل 84-83 بر مي گردد، افزود: با اين وجود، سير جريان كار به نحوي بوده كه تا به امروز جريان داشته است. اين دو بازيكن طي قراردادي جذب باشگاه مي شوند و پس از مدتي كوتاه، به بهانه عد م پرداخت حقوق، ايران را ترك مي كنند.

شكري تصريح كرد: درباره اين پرونده، آخرين اعلام فيفا به باشگاه پرسپوليس، اعلام ادعاي آقاي كارلوس مولتون به مبلغ 38 هزار دلار و اعلام ادعاي آقاي خوزه ماريو به مبلغ 28 هزار دلار بوده است و از ما خواسته بودند نظرمان را نسبت به ادعاي اين دو بازيكن اعلام كنيم.

وي درباره احتمال كسر امتياز از باشگاه پرسپوليس به دليل شكايت بازيكنان پانامايي، گفت: بررسي‌هاي فني ما در خصوص اين پرونده در حال انجام است و مسلما به دنبال اين هستيم كه منافع باشگاه ناديده گرفته نشود. آنچه مسلم است در اين مقطع، باشگاه پرسپوليس با مشكل كسر امتياز مواجه نيست و در صورت الزام باشگاه به پرداخت مبلغ مورد نظر، حق تجديد نظر خواهي نيز براي ما محفوظ است.

* مكاتبه با وينگادا

معاون حقوقي باشگاه همچنين از مكاتبه با نلو وينگادا، سر مربي سابق اين تيم در خصوص شكايتش به فيفا خبر داد و گفت: وينگادا در نامه اي كه روز يك‌شنبه در پاسخ به مكاتبه ما به باشگاه ارسال داشته، از پيگيري باشگاه پرسپوليس استقبال و اعلام كرده است علي رغم مكاتبات بسياري كه داشته، اولين بار است كه پاسخي از سوي باشگاه دريافت مي كند.

شكري افزود: وينگادا مدعي است از مجموع 3 قسط مطالبات خود، تنها يك قسط آن را دريافت كرده است و پس از آن موفق به دريافت مابقي مطالباتش نشده است. در مورد ادعاهاي آقاي وينگادا هم بررسي ها در حال انجام است تا متناسب با صحت و سقم اين ادعا، اقدامات لازم انجام شود.

* شكايت مجدد شركت آلفا

وي در مورد به جريان افتادن مجدد شكايت شركت آلفا از پرسپوليس، توضيح داد: در دوره گذشته مديريت آقاي كاشاني، پيگيري اين پرونده به آنجا ختم شد كه دعوي يك ميليون دلاري آنها در مرجع رسيدگي در لوزان سوئيس پذيرفت نشد و موضوع، در قالب حكميت، به نتيجه مورد نظر باشگاه ختم شد.

وي در مورد نتيجه حكميت در آن دوره، افزود: موضوع به اين صورت پبش رفت كه باشگاه پرسپوليس با كسب درآمدي بالغ بر 500 هزار دلار، دو بازي در كانادا و يا يك بازي در كانادا و يك بازي در آمريكا انجام دهد. با اين حال، متاسفانه اين موضوع بنا به دلايلي در دوره هاي بعدي عينيت پيدا نكرد و در حال حاضر ما با شكايت مجدد شركت آلفا در ديوان عالي ورزش (CAS) مواجه هستيم.

شكري با تاكيد بر وجود مواردي در اين پرونده كه مي توان از آنها به نفع باشگاه پرسپوليس استفاده كرد، گفت: با اين وجود در مرحله اول داوري (مرجعي) با مليت اسرائيلي را براي ما در نظر گرفته بودند كه با اعتراض ما به CAS، خوشبختانه اين مرجع، تغيير كرده و ما منتظر معرفي داور جديد براي پيگيري موضوع هستيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)