فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا ) با اشاره به اینکه شبکه تلویزیونی زد دی اف آلمان، مالکیت حق پخش تلویزیونی دیدارهای جام جهانی را در اختیار ندارد ، تاکید کرد: این شبکه حق پخش رایگان دیدارهای جام جهانی 2014 برزیل در خارج از آلمان را ندارد.

به گزارش ایرنا، شبکه « سی ان ان » روز پنجشنبه به نقل از فیفا اضافه کرد: مخاطبان این شبکه در خارج از آلمان به هنگام دیدارهای جام جهانی باید با خرید رمز، وارد این شبکه شوند.

براساس گزارش « سی ان ان »، فیفا در بیانیه ای که روز گذشته صادر کرد، افزود: شبکه آلمانی ZDF، حق پخش رایگان دیدارهای جام جهانی 2014 برزیل بر روی ماهواره های « نایل ست » و « هاتبرد » را ندارد و تنها می تواند این دیدارها را در داخل کشور پخش کند.

فیفا در این بیانیه تصریح کرد: فقط شبکه « BeIN » ( الجزیره اسپورت سابق ) حق پخش تلویزیونی این دیدارها را در خاورمیانه و شمال آفریقا در اختیار دارد.

پیش از این پایگاه اطلاع رسانی اسپورت یمن درگزارشی نوشته بود: خرید امتیاز پخش دیدارهای جام جهانی 2014 برزیل از شبکه زد دی اف آلمان و اعلام پخش رایگان این دیدارها، خشم مسوولان شبکه « بی ان » اسپورت قطر ( الجزیره اسپورت سابق ) را برانگیخت.

این پایگاه اطلاع رسانی با اشاره به اینکه این دیدارها قرار است به صورت رایگان از شبکه زد دی اف آلمان پخش شود، اضافه کرده بود: شبکه بی ان اسپورت قطر از مسوولان این شبکه آلمانی شکایت کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)