خبرگزاری پرسپولیس : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: در شرایطی که مدیرعامل باشگاه در حال بحث و تبادل نظر بود فیلمبرداری مخفیانه با تلفن همراه باعث تذکر به دو هوادار شد.

حسین قدوسی در خصوص اتفاقات تمرین امروز درباره دو هوادار این تیم اظهار داشت: باتوجه به اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مانند همیشه پس از تمرین در حال صحبت‌ و بحث و تبادل نظر با هواداران بود متأسفانه اتفاقی پیش آمد که خوشایند نبود.

 

وی افزود: در بین صحبت‌های مدیرعامل باشگاه متوجه شدیم دو نفر به صورت مخفیانه با تلفن همراه فیلمبرداری می‌کنند آن هم در شرایطی که دیدار رویانیان با هواداران بحث و تبادل نظر بود. برای اینکه این فیلم‌ها پخش نشود تا برخی‌ها سوء تعبیر نکنند با کمک همکاران نیروی انتظامی این هواداران را به داخل ورزشگاه درفشی فر دعوت کردیم و پس از گفت‌وگو با آنها و جمع آوری فیلم‌هایی که گرفته شده بود مشکل حل شد و این دو نفر به جمع سایر هواداران پیوستند.

 

وی خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس بدانند اگر کریمی از تیم کنار گذاشته شده تصمیم کادر فنی بوده نه مدیرعامل اما همه باید کمک کنیم تا این مشکل حل شود. در این بین هواداران نقش زیادی دارند و با آرامش در تمرینات می‌توانند تأثیر زیادی را در تصمیم‌های آینده ژوزه داشته باشند. از همه می‌خواهیم بدون بی‌احترامی سعی کنند بستری را آماده کنند تا مشکلات پیش آمده به زودی در پرسپولیس حل شود. نباید دنبال این باشیم که با برخی کارها و اتفاقات دشمنان پرسپولیس را شاد کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)