جنجال sms کفاشیان به فردوسی پور

مرجع خبری پرسپولیس : با اين اوصاف به نظر مي‌رسد کفاشيان پرداختن به مشکلات فوتباليست‌‌‌هاي دهه 60 و 70 را فيلم هندي مي داند و با چنين نگرشي برنامه دوشنبه شب 90 را دنبال کرده است.

 

در شرايطي که ليگ برتر در تعطيلات به سر مي‌برد موضوع اين هفته برنامه نود به بررسي وضعيت فوتباليست‌هاي چند نسل گذشته فوتبال ايران اختصاص داشت. وضع اسفبار فوتباليست‌‌‌هايي که در دوران ورزشي شان جزو ستاره‌‌‌هاي فوتبال بوده‌اند و حالا هيچکس خبري از آنها ندارد، عادل فردوسي‌پور را بر آن داشته بود تا يکي از برنامه‌‌‌هاي خود را در اين خصوص روي آنتن ببرد.

 

عادل با دعوت از امير حاج رضايي، فوتباليست و مربي اسبق و کارشناس فعلي فوتبال اين پرونده را باز کرد و البته مصاحبه‌‌‌هايي هم با بازيکنان نسل گذشته فوتبال از جمله کاظم سيد عليخاني، مهدي فنوني زاده، شاهين بياني، ضيا عربشاهي و همايون بهزادي ترتيب داده بود.

 

 

اين ستاره‌‌‌هاي دهه 50 و 60 فوتبال ايران در لا به لاي صحبت‌‌‌هاي خود مطالبي را عنوان کردند که هر بيننده تلويزيوني را تحت تاثير قرار مي داد؛ از گرايش به مواد مخدر گرفته تا اوضاع بد مالي حتي كارتن خوابي و البته عدم توجه مسوولان، رسانه‌‌‌ها و مردم به فلاكت آنها…

 

برنامه کاملا جدي نود به دقايق پاياني خود نزديک مي‌شد که ناگهان عادل فردوسي‌پور مدعي شد پيامکي با مضمون «فيلم هندي» از علي کفاشيان، رييس فدراسيون دريافت کرده است. اين پيامک آنقدر براي فردوسي‌پور عجيب بود که او تاکيد کرد براي آگاه شدن از منظور کفاشيان بارها با او تماس گرفته ولي رييس ترجيح داده جواب ندهد.

 

در هر حال منظور رييس شوخ طبع فوتبال ايران که نشان داده مرز چنداني براي مسايل شوخي و جدي قايل نيست، کاملا مشخص بود. در شرايطي که جامعه فوتبال انتظار داشتند کفاشيان روي خط بيايد و حمايت خود از ستاره‌‌‌هاي سال‌‌‌هاي دور فوتبال ايران را علني كند، او نه تنها چنين کاري نکرد بلکه به نظر مي رسد موضوع برنامه چالشي و اجتماعي نود را هم به سخره گرفت. با اين اوصاف به نظر مي‌رسد کفاشيان پرداختن به مشکلات فوتباليست‌‌‌هاي دهه 60 و 70 را فيلم هندي مي داند و با چنين نگرشي برنامه ديشب 90 را دنبال کرده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)