پرسپولیس نیوز : دیدار نهایی پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام ستاره‌ها را تیم های پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و پدر خوب برگزار خواهند کرد.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات سه شنبه شب برگزار شد و طی آن تیم های پیشکسوتان پرسپولیس و پدر خوب با پیروزی برابر حریفان خود به دیدار فینال راه پیدا کردند تا تا روز چهارم مردادماه تیم قهرمان را مشخص کنند.

در نخستین دیدار این مرحله تیم های موسیقی و پدر خوب به مصاف هم رفتند که تیم پدر خوب با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. اشکان نامداری (17) و رضا نصیری (10 و 24) برای تیم موسیقی و مهدی شیری (18 و 26) در کنار امیرعباس غفوری‌اصل (16 و 20) گل‌های پدر خوب را در این بازی به ثمر رساند.

پیشکسوتان پرسپولیس در دومین بازی دور نیمه نهایی جام ستاره‌ها برابر پاراگ با نتیجه 3-2 به پایان رسید و به مرحله فینال راه پیدا کرد. در این بازی که با استقبال جمع کثیری از علاقمندان روبرو شد، علی مهماندوست دقیقه 15 پیام پورانکوه دقیقه 21 برای پاراگ گلزنی کردند و علیرضا امامی‌فر دقایق 22 و 26 محمدعلی عباسپور در دقیقه 31 گل‌های سرخپوشان را به ثمر رساندند. در پایان علیرضا امامی‌فر به عنوان بهترین بازیکن بازی شناخته شد.

مسابقات پایانی پنجمین دوره جام ستاره‌ها شنبه 4 مرداد طبق جدول ذیل برگزار می‌شود:
 دیدار رده‌بندی:
* ساعت 21.30 تیم‌های موسیقی و پاراگ

دیدار پایانی:
ساعت 22.30 تیم های پدر خوب و پرسپولیس

جام ستاره‌ها، حمایت از مظلومان غزه
ستاد برگزاری جام ستاره‌ها با به تن کردن لباس‌های متحدالشکل از شهدا و قربانیان جنگ مظلومانه غزه حمایت کردند.
 پژمان جمشیدی، موسس جام ستاره‌ها گفت: از کشتار کودکان و مردم بی‌دفاع غزه بسیار ناراحتیم و به حمایت از این مردم مظلوم تصمیم گرفتیم تا تمامی عوامل برگزاری لباس‌های "توقف جنگ" را بر تن کنیم.
 
وی ضمن ابراز ناراحتی از تجاوز صهیونیست‌ها به غزه اضافه کرد: در نظر داریم برای مسابقات نهایی پنجمین دوره جام ستاره‌ها که شنبه 4 مرداد برگزار خواهد شد با پوشیدن این لباس انزجار خود را از جنگ غزه اعلام کنیم. همچنین عواید بازی نهایی این دوره جام کاملا صرف امور خیریه خواهد شد که با دعوت از نماینده خیریه در نظر گرفته شده در مراسم اختتامیه این حرکت فرهنگی صورت خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)