یکشنبه 13 اردیبهشت(15:58)  

مرجع خبری پرسپولیس: این احتمال وجود دارد که جام حذفي به بعد از ديدارهاي تيم ملي موكول شود. با ماندن 8 تيم در گردونه رقابت‌هاي جام حذفي سازمان ليگ برنامه ديدارهاي اين مسابقات را تا مرحله نيمه‌نهايي داده است اما هنوز خبري از برنامه‌ فينال نيست.
 
هنوز مشخص نيست زمان دو ديدار رفت و برگشت فينال جام حذفي چه وقتي است. سازمان ليگ در انتظار مشخص شدن فيناليست‌هاي جام حذفي است تا بعد برنامه فينال را اعلام كند. اگر در پايان دو ديدار نيمه‌نهايي دو تيمي به فينال بروند كه در ليگ قهرمانان حاضر هستند –پرسپوليس و صباي قم- بازي فينال قبل از مرداد يعني بعد از ديدارهاي ملي برگزار خواهد شد اما اگر دو تيمي كه در آسيا نيستند فيناليست شوند قرار است دو بازي فينال در همان اوايل خرداد برگزار شود و تا 4 خرداد كه تيم به چين مي‌رود قهرمان مشخص شود.
 
البته اين برنامه ايرادهاي زيادي دارد. اتفاقي شبيه جام حذفي سال 85 كه قبل از جام جهاني بود و سپاهان و پرسپوليس در آن زمان به فينال رسيده بودند. احتمال رسيدن تيمي‌هاي آسيايي به فينال بسيار زياد است. اگر بازي به تير موكول شود مشكل دو فيناليست بسيار زياد مي‌شود. دو تيم بايد خود را در حالي كه ليگ تعطيل است آماده نگه دارند. از طرف ديگر در اين مدت و در حالي كه فصل نقل و انتقالات ليگ برتر هم در جريان است تعدادي از بازيكنان از اين تيم‌ها جدا مي‌شوند. چطور بايد بازيكني كه قراردادش به پايان رسيده را براي فينال جام حذفي نگه داشت و آيا آن بازيكن انگيزه بازي خواهد داشت.
به اين ترتيب باز هم همان راه‌حل سال 85 باقي مي‌ماند. يعني انتقال فينال جام حذفي به فصل آينده اتفاقي كه در همان زمان هم با انتقاد زيادي مواجه شد. انتقال بازي به فصل بعد يعني برگزاري ديداري با دو تيم كاملا متفاوت. به احتمال زياد دو تيمي كه كادر فني و بازيكنان‌شان تغيير كرده است.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)