مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل سازمان فرابورس گفت: واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی در برنامه های این سازمان قرار دارد اما اجرای آن به این زودی میسر نخواهد بود.

 

رييس سازمان خصوصي سازي نيز با اعلام خبر تصويب واگذاري باشگاه راه‌آهن به بخش خصوصي گفت: باشگاه‌هاي ورزشي، فرهنگي استقلال و پرسپوليس نيز در برنامه واگذاري قرار دارند، اما آماده سازي آنها براي واگذاري با توجه به ساختار صورت‌هاي مالي و گزارش‌هاي بازرس قانوني آنها، کمي طولاني تر از باشگاه راه آهن است.

 

به گفته نوري واگذاري سازمان‌ها و شركت‌ها بر اساس اسناد مالي آن‌ها كه در اختيار سازمان قرار مي‌گيرد، انجام مي‌پذيرد. كارشناسان بايد اسناد مالي شركت‌ها را بررسي كنند تا واگذاري سهام شان انجام پذيرد.

به گفته نوري واگذاري اين دو باشگاه در اولويت كاري سازمان خصوصي سازي قرار دارد، ولي با توجه به ساختار صورت‌هاي مالي و گزارش بازرس قانوني اين دو باشگاه بررسي و كارشناسي آن‌ها پيچيده‌تر از ساير مشمولان واگذاري است.

 

 

به اين ترتيب در راستاي مشكلات پيش آمده در خصوص واگذاري‌ باشگاه‌هاي ورزشي و نحوه ثبت اين باشگاه‌ها به عنوان موسسه و نيز مخالفت برخي نمايندگان مجلس در خصوص واگذاري باشگاه هاي فوتبال، واگذاري باشگاه راه آهن كه به عنوان اولين باشگاه ورزشي به تصويب رسيد، تا مشخص شدن بررسي حقوقي آن به تاخير افتاد و واگذاري ساير باشگاه‌هاي ورزشي از جمله استقلال و پرسپوليس را نيز در هاله‌اي از ابهام قرار داد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)