مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس روند رو به رشدی را آغاز کرده است ولی معلوم نیست با برنامه ریزی های ناعادلانه سازمان لیگ چه شرایطی پیدا خواهیم کرد و این تصمیم سازمان لیگ برای پرسپولیس ظلم است.

 

جمشید زارع در ادامه افزود: بازی های دو تیم پرسپولیس و استقلال از حساس ترین رقابت های فوتبال ایران است، پس چگونه برای آن در یک فاصله زمانی یک هفته ای برنامه ریزی می شود؟

آیا این خود به معنای بی اعتبار کردن رقابت های باشگاهی کشور به خصوص جام حذفی نیست؟ این تغییر ناگهانی و این همه تعجیل برای برگزاری این مسابقه در حالیکه پرسپولیس محرومان و مصدومان بسیاری دارد به چه دلیل صورت می گیرد؟

 

زارع افزود: ما منکر تلاش های سازمان لیگ نیستیم ولی هنوز در پاسخ به مطالبات بر حق باشگاه و هواداران، جواب های مناسبی را دریافت نکرده ایم. به نظر می رسد با یک جریان مداوم روبرو هستیم که نتیجه آن تضعیف پرسپولیس است.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه دفاع از حقوق تیم و باشگاه از مطالبات هواداران غیر قابل چشم پوشی است، افزود: سازمان لیگ در حالی مرحله یک چهارم پایانی رقابت های جام حذفی را برای 18 آذر ماه برنامه ریزی کرده است که طبق برنامه راهبردی که در ابتدای فصل از سوی سازمان لیگ اعلام شد، تاریخ مقرر برای انجام آن دهم بهمن ماه و بعد از رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر بود. حالا اگر جلو افتادن رقابت ها را در نظر بگیریم باز هم در این مرحله بازی های حذفی باید در پایان رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر برگزار می شد و این زمانی بود که مصدومانی چون هاشمیان، علی عسگری، کریمی و نوروزی کاملا در شرایط مسابقه قرار می گرفتند و باشگاه این امکان را داشت که با جذب بازیکنان جدید، جای خالی بازیکنان محروم خود را پر کند.

 

زارع خاطر نشان کرد؛ این دستپاچگی برای آنکه پرسپولیس با این شرایط روبروی استقلال قرار بگیرد از چه چیز ناشی می شود؟ پرسپولیس باید هفته آینده به میدان برود. در حالی که شیث و نصرتی محروم انضباطی هستند، کاظمیان دو اخطاره و محروم و هاشمیان، علی عسگری، کریمی و نوروزی مصدوم شده اند، سازمان لیگ هم با تغییر برنامه امکان ترمیم تیم را از ما گرفته است.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس و هوادارانش به چه دلیل مستحق چنین رفتارهایی شده اند؟ آیا آنچه روی می دهد جفا در حق پرسپولیس نیست.

زارع گفت: ما خواهان تجدید نظر سازمان لیگ  هستیم ولی اگر تصمیم قطعی مبنی بر بازی در همان روز اخذ شود تیم فوتبال پرسپولیس با عزم و اتحاد بازیکنان شایسته خود و حمایت هواداران در این دیدار شایستگی هایش را به اثبات خواهد رساند و از هم اکنون کادر فنی برای این بازی برنامه های خود را تنظیم خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)