مرجع خبری پرسپولیس : جمشيد زارع با وجود كسب نتايج ضعيف پرسپوليس در فصل جاري فوتسال گفت به حيدريان اعتماد دارد و تا پايان فصل با او همكاري خواهد كرد.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه آيا پرسپوليس فصل بعد نيز در ليگ برتر فوتسال خواهد بود، اظهار كرد: شرايط تيم را تا پايان فصل مورد بررسي قرار مي‌دهيم و احتمال اين كه در اين مورد بازنگري كنيم وجود دارد، اما همه چيز بستگي به نتايجي كه در اين فصل مي‌گيريم، دارد.

زارع ادامه داد: به اعتقاد من پرسپوليس نبايد در اين سطح بازي كند. پرسپوليس بايد با تيم بسيار كاملي در ليگ حضور پيدا كند تا بتواند حرفي براي گفتن داشته باشد. البته از اين تيم نسبت به اوايل فصل راضي هستم، اما اين، چيزي نيست كه ما انتظارش را داشتيم.

وي همچنين خاطر نشان كرد: اگر تصميم داشته باشيم فصل بعدي نيز در ليگ فوتسال نماينده داشته باشيم، قطعا تيم را براي قهرماني خواهيم بست.

قائم مقام پرسپوليس در ادامه با بيان اين كه به هيچ وجه قصد انجام تغيير در كادر فني پرسپوليس را ندارد عنوان كرد: حيدريان سرمربي تيم فعلا مصدوم است، اما در آينده شرايطش بهتر خواهد شد و اميدوارم هفته آينده به تركيب پرسپوليس برگردد، به هر حال او يكي از بازيكنان با اخلاق ما است كه در ليگ اروپا نيز بازي كرده و هميشه به لحاظ فني و اخلاقي سرآمده بوده است. ما به حيدريان اعتقاد داريم و تا پايان فصل با وي ادامه همكاري خواهيم داد.

زارع در پايان درباره قطع همكاري پرسپوليس با حسين شمس و رضا كردي نيز تاكيد كرد: حسين شمس با توجه به اين كه قرارداد نداشت تيم را ترك كرد و كردي نيز در حمايت از شمس قطع همكاري كرد. به هر حال كردي خودش علاقمند به همكاري نبود و بدون توجه به قراردادي كه با ما داشت، پرسپوليس را ترك كرد، در صورتي كه قرار بود بيايد با هم صحبت كنيم و مشكلات را حل كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)