خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم کشتی پرسپولیس جویبار گفت: اگر حکم بهنام احسان‌پور عوض نشود پرسپولیس فردا در لیگ برتر مقابل ثامن‌الحجج سبزوار حاضر نخواهد شد.

سلمان قادری اظهار کرد: متاسفانه مسوولین فدراسیون و سازمان لیگ با بی‌تدبیری یک کشتی‌گیر مازندرانی را از حضور در تیم استانش محروم کردند و از قبل هم مشخص بود که فدراسیون می‌خواهد این کار را انجام دهد.

وی درباره‌ی صحبت‌های نمازیان که گفته بود پرسپولیس درباره‌ی موضوع احسان‌پور نامه‌ای به فدراسیون نداده، تصریح کرد: متاسفانه گویا آقای نمازیان فراموشکار است. هیات مازندران از یک ماه و نیم پیش به این مساله اعتراض کرده و ما هم چندین بار نامه‌ی اعتراض را فکس کرده‌ایم اما هر بار آقایان می‌گویند به دست ما نرسیده ولی در تاریخ 9 آبان خود من حضور داشتم که نامه‌ی اعتراض‌آمیز ما به دست مسوولین فدراسیون رسید.

وی افزود: متاسفانه دست‌اندرکاران بعضی وقت‌ها مسائل را فراموش می‌کنند و به یکباره شب قبل از وزن‌کشی‌ها از طریق سایت روابط عمومی فدراسیون کشتی مطلع می‌شویم که چنین حکمی درخصوص احسان‌پور داده‌اند در صورتی که او تا شب پیش در اردوی پرسپولیس حضور داشت.

قادری درباره‌ی نظرات مسوولین فدراسیون کشتی در مورد این موضوع گفت: دو هفته قبل خود آقای خطیب به من گفت که قرارداد احسان‌پور با ثامن‌الحج غیرقانونی است و قرار بود نامه‌ی آن را آقای ربطی بفرستند. خود آقایان ربطی و و رنگرز هم بعد از بررسی موضوع گفتند که قرارداد او وجاهت قانونی ندارد و نمازیان هم به احسان‌پور گرفته بود که قراردادت با ثامن درست نیست. اساسنامه فدراسیون هم صراحتا می‌گوید که برای قرارداد باید رضایت‌نامه‌ی مکتوب از هیات استان صادر شده باشد ولی علی‌رغم این صحبت‌ها باز هم چنین حکمی صادر کرده‌اند.

سرپرست تیم کشتی پرسپولیس جویبار در پایان اظهار کرد: با هزینه‌ای که از سوی مدیریت صورت گرفته دوست داریم مسابقه برگزار شود و تلاش می‌کنیم تا قبل از وزن‌کشی تکلیف این موضوع مشخص شود اما اگر این حکم باقی بماند ما هم در مسابقه‌ی فردا حضور نخواهیم یافت.

میته انضباطی فدراسیون کشتی عصر روز گذشته اعلام کرد قرارداد تیم ثامن‌الحجج (ع) سبزوار با بهنام احسان‌پور مشروعیت دارد و قانونی است، اما به واسطه عدم رعایت اساسنامه از سوی نامبرده،‌ بهنام احسان پور از حضور در دو دیدار رفت و برگشت بین تیم‌های ثامن‌الحجج (ع) سبزوار و پرسپولیس جویبار در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد محروم می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)