پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم کشتی آزاد پرسپولیس در لیگ برتر گفت: متاسفانه باشگاه پرسپولیس و رویانیان هیچگاه پاسخگوی مطالبات کشتی‌گیران نبودند.

سلمان قادری با انتقاد از صحبت‌های رویانیان در برنامه ورزش و مردم مبنی بر اینکه 80 درصد مطالبات اعضای تیم پرسپولیس در لیگ برتر کشتی آزاد پرداخت شده است، گفت: متاسفانه هیچ گاه پاسخگوی مطالبات کشتی گیران نبودند به طوری که حتی پول لباس اعضای تیم را هم ندادند. به رویانیان پیغام دادیم و تماس گرفتیم اما جوابی دریافت نکردیم.او می‌گوید 80 درصد مطالبات پرداخت شده است اما به هیچ عنوان درست نیست، تنها نیمی از طلب کشتی‌گیران پرداخت شده است و قرارداد مربیان و درصدی که قرار بود به هیئت کشتی مازندران پرداخت شود، مانده است.

وی افزود: رویانیان گفت که من مازندرانی هستم و می‌خواهم در کشتی هم تیم داشته باشیم، ما هم خالصانه پیش قدم شدیم و از اعتبار خودمان خرج کردیم در حالی که پیش از این با هدایتی به توافق رسیده بودیم. اما رویانیان وارد ماجرا شد، بعد از پایان مسابقات لیگ حتی پاسخ تلفن ما را هم نداد.

سرپرست تیم پرسپولیس در لیگ برتر کشتی آزاد گفت: 6 ماه از پایان لیگ می‌گذرد اما رویانیان و مسئولان باشگاه برای پرداخت مطالبات کشتی گیران هیچ اقدامی نکردند. اگر به درخواست ما ترتیب اثر داده نشود از مجاری قانونی حقوق خود را پیگیری خواهیم کرد، می‌خواستیم حرمت‌ها حفظ شد اما خودشان نخواستند و این موضوع را رسانه‌ای کردند.

رویانیان بعد از پایان لیگ با من تماس گرفت و تشکر کرد، اما بعد از آن دیگر پاسخی به تلفن‌هایمان نداد.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران با انتقاد از عملکرد کادر فنی تیم ملی  شورای فنی کشتی آزاد در حذف رضا یزدانی از تیم ملی گفت: رسول خادم هیچ گونه حمایتی از یزدانی نکرد، درحالی که جلو چشمان او در المپیک لندن مصدوم شد، اما محمد بنا از عبدولی حمایت کرد و حتی گفت جوایزش را به این کشتی گیر می‌دهد، اما یزدانی بعد از المپیک به حال خودش رها شد در حالی که در یک قدمی مدال قرار داشت.

قادری افزود: در این دوران کوچکترین توجه‌ای به کشتی مازندران نمی‌شود در حالی که بیشترین نفرات حاضر در اردوهای تیم‌های ملی کشتی آزاد فرنگی از مازندران هستند اما کمترین سهمیه مربیان به این استان تعلق دارد.

وی تصریح کرد: رسول خادم دوست دارد تنها مربیان خودش را به اردو دعوت کند و در حالی که 4 کشتی گیر مازندرانی در المپیک حاضر بودند اما تنها مربی این استان را اخراج کردند و بدترین ظلم به کشتی مازندران صورت گرفت.

مقصر اصلی این موضوع عدم مدیریت فدارسیون کشتی و مدیر تیم‌های ملی است. از طرفی بدون اینکه مسئولان کشتی استان در جریان باشند یک مربی را به دلخواه خودش انتخاب می‌کند و به تیم ملی می‌برد در حالی که مربیان زحمتکش زیادی بیرون مانده‌اند.

قادری با بیان اینکه کشتی مازندران بیشترین ضربه را در این سال‌ها از مدیریت خطیب و خادم خورده است، گفت: متاسفانه رئیس فدارسیون کشتی این اختیار را ندارد تا از حق کشتی مازندران دفاع کند، این همه مسابقه بدون برنامه و پشت سر هم برگزار می‌شود، بدون اینکه حتی حداقل امکانات را برای کشتی‌گیران فراهم کند، تنها مسابقه می‌گذارند.

نائب رئیس کشتی مازندران گفت: کشتی مازندران راه خودش را ادامه می‌دهد و نیازی به هیچ کس ندارد اما کشتی استان توسط رسول خادم نادیده گرفته شد، چرا کمیته فنی باید چنین تصمیمی درباره یزدانی بگیرد، می‌گویند او آسیب ندیده است، اما چرا از یزدانی حمایت نمی‌کنند، حق کشتی مازندران را باید بدهند و اگر ندهند از راه‌های دیگری اقدام خواهیم کرد.

گفتنی است مدیرعامل پرسپولیس در ورزش و مردم اعلام کرد طبق توافق سه جانبه بین من یک شخص دیگر و کشتی گیران مقرر شد من 500 میلیون هزینه کنم و فرد دوم 800 میلیون اما من تا به حال 900 میلیون خرج کرده ام و عدم پایبندی به تعهدات آن شخص باعث عقب افتادن پرداخت ها شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)