سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: ما منوچهری را نمی‌خواهیم چون بازیکن کم‌تجربه‌ای است.

فارس، ابراهیم قاسم‌پور در نشست خبری پیش از بازی با گهر درود اظهار داشت: ایام سوگواری را تسلیت می گویم. ما برای بازی با گهر شجاع خلیل‌زاده را به دلیل محرومیت، احمد حسن‌زاده، فرهاد سالاری و جواد کرمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم البته در هفته‌های گذشته بازیکنان جایگزین توانسته‌اند خلاء آنها را به خوبی پر کنند و امیدوارم در آینده هم همین اتفاق رخ دهد.

وی ادامه داد: بازی با گهر یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در نیم‌فصل است. تیم‌های پایین جدول که ستاره‌ای ندارند و چیزی هم برای از دست دادن ندارند می‌خواهند بهترین بازی خود را انجام دهند. البته ما هم می‌خواهیم سه امتیاز این بازی حیاتی را بگیریم تا شرایط مس در جدول مناسب شود.

وی در مورد جلسه‌اش با امیر قلعه‌نویی پیش از حضور در نشست خبری گفت: جلسه‌ای نبود من از ترس ترافیک زودتر آمدم و قلعه‌نویی در اینجا مرا دید و صحبت خاصی نبود؛ در مورد مسائل فوتبال و رفت و آمد‌های بازیکنان صحبت کردیم.

وی در مورد اینکه گفته می شود قرار است رضا عنایتی را به استقلال بدهند یا بازیکنی با استقلال مبادله کنند، گفت: از نظر من قرار نیست اتفاقی بیفتد البته عنایتی دیروز با من صحبت کرد و گفت به خاطر یک سری مشکلات خانوادگی مجبور است که از کرمان برود و من با شهبازی مدیرعامل باشگاه با یکدیگر صحبت خواهم کرد و اگر به این جمع‌بندی برسیم که عنایتی برود ایشان از مس جدا می‌شود در غیر این صورت در مس می‌ماند.

البته ما راضی نیستیم بازیکنی که تمایلی ندارد را به زور نگه داریم. اگر بازیکنی می‌خواهد جدا شود باید باشگاهش را به ما معرفی کند تا خواسته‌های باشگاه نیز برآورده شود.

وی در مورد اینکه شنیده شده شما با قلعه‌نویی در مورد مبادله منوچهری و عنایتی صحبت کرده‌اید گفت: قلعه‌نویی دوستانه به من گفت که علیه منوچهری صحبت کرده‌ام و من گفتم مصاحبه‌ای علیه کسی انجام نداده‌ام. در جلسه خبرنگاری که بیشتر دنبال مسائل حاشیه‌ای بود گفت به نظر شما عنایتی موقعیت‌های گلزنی را هدر نمی‌دهد تا شما او را اخراج کنید. سوالی که البته منطقی نبود و من به او گفتم فکر می‌کنم تمرکز عنایتی برای جدایی از مس است و این مسئله تاثیر زیادی بر روی بازی او گذاشته است. من گفتم منوچهری بازیکن خوبی است اما او بازیکن کم‌تجربه‌ای است و اگر قرار است او را با عنایتی تعویض کنیم یک بازیکن باتجربه می‌خواهیم و می‌خواهیم به جای عنایتی نیز یک بازیکن باتجربه جذب کنیم.

عنایتی بازیکن باتجربه‌ای است که چند سال آقای گل بوده و برایم سخت است که چنین موقعیت‌های گلزنی را هدر می‌دهد.

وی در مورد اینکه آیا از استقلال بازیکن باتجربه‌ای به جای عنایتی می‌خواهد گفت: به هر حال جواب «های» «هوی» است. اگر آنها عنایتی را می‌خواهند ما هم یک بازیکن باتجربه می‌خواهیم و منوچهری که کم‌تجربه است را نمی‌خواهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)