سرمربي تيم فوتبال مس کرمان گفت: محمود ياوري جاي پدربزرگ من است ولي بازيکنان فجر را با حرف تحت تاثير قرار ندادم.

 فارس،  ابراهيم قاسمپور در پاسخ به صحبت هاي محمود ياوري در نشست خبري پس از پايان ديدار مس و فجر سپاسي مبني بر اينکه مربيان مس با حرف هايشان بازيکنان فجرسپاسي را تحت تاثير قرار دادند، اظهار داشت: ياوري گفته که مربي نبايد بازيکنان من را تحت تاثير قرار دهد و روحيه آنها را تضعيف کند. بنده بايد در پاسخ به اين گفته او بگويم در دوران حضورم در فوتبال هيچگاه اينچنين رفتاري را بلد نبوده ام.

 وي افزود: در بازي با فجر من و هيچ کسي از اعضا کادر فني‌ام با بازيکنان فجر صحبتي نداشتيم و در کنار زمين صحبتي را مطرح نکرديم تا بازيکنان فجر تحت تاثير قرار گيرند و روحيه آنها تضعيف شود.مگر مي شود مربي و يا سرمربي مس کنار زمين با بازيکن فجر صحبت کند و يا سخناني را مطرح کنند تا بازيکن حريف تحت تاثير قرار گرفته و روحيه اش ضعيف شود؟ پس آن بازيکن در زمين براي بازي فوتبال نيامده است.

قاسمپور تصريح کرد: ياوري جاي پدر بزرگ من است و نمي دانم براي توجيه نتيجه تيمش چرا اين چنين مسئله اي را مطرح مي کند. اميدوارم در تائيد صحبت هاي ياوري در بازي مقابل فجر کسي باشد که مردانه عنوان کند که نيمکت مس و يا قاسمپور چنين حرکات و رفتاري را در کنار زمين از خود نشان داده است.

سرمربي مس کرمان افزود: باشگاه مس کرمان پيش از شروع بازي از ياوري قدرداني مي کند و به وي و تيم فجرسپاسي خير مقدم مي گويد اما او معتقد است که در کرمان عليه وي و تيمش شعارهاي زيادي سر داده شده است و در صورت پيروزي فجر آنها از کرمان سالم بيرون نمي رفتند. متاسفانه برخي براي باخت تيمشان از هر توجيهي استفاده مي کنند. ما برتر از فجري ها بوديم و موقعيت هاي گلزني ديگري را در طول بازي از دست داديم. تماشاگران ما در بازي برابر فجر تنها تيم خود را تشويق کردند و اصلا به شخصي بي احترامي نکردند. رفاقت، صميمت و گذشت برترين نقطه قوت تيم مس در ديدار مقابل فجر بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)