سرمربی مس کرمان پس از تساوی برابر راه آهن گفت که تیمش شایسته این یک امتیاز هم نبوده است.

ایسنا، ابراهیم قاسمپور در نشست خبری پس از بازی با راه آهن که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: نیازی نیست که بازی را باز کنم. همه دیدید که ما در هر دو نیمه برتر از حریف بودیم اما فوتبال ظالم است. دقیقه 85 روی یک توپ بلند که می‌دانستیم سبک بازی حریف به این شکل است گل خوردیم. اما توپ‌هایی که احتمال گل شدنش بالای 80-90 درصد بود را نزدیم. به هر حال این طبیعت فوتبال است و ما امروز سه امتیاز را از دست دادیم.

سرمربی مس کرمان همچنین درباره عملکرد ضعیف عنایتی توضیح داد: در این نتیجه همه مقصرند اما مقصر کسی است که تمرکز لازم را ندارد. ما در این بازی مستحق مساوی هم نبودیم. البته این تنها باری نبود که مستحق برد بودیم. امروز نیز در هوایی که بارندگی داشت و طبیعت فوتبال ایجاب می‌کرد تا روی توپ‌های بلند کار کنیم روی زمین بازی کردیم. ما می‌دانستیم که حریف از چه راهی می‌خواهد به گل برسد. اما متاسفانه از همان راه نیز گل دریافت کردیم.

قاسمپور افزود: مطمئنا مشکل داریم و این مشکل هم در ضربات آخر است. رضا عنایتی از نادر بازیکنانی است که از کمترین موقعیت بیشترین گلها را می‌سازد. اما در 13-14 بازی اخیر توپ‌های زیادی را از دست داده چون تمرکز کافی ندارد. اما عنایتی بی تجربه نیست اما چون از استقلال به او پیشنهاد شده است تمرکزش را از دست داده است. عنایتی بازیکنی است که چندین دوره آقای گل شده و اگر فکرش را متمرکز مس کند بهتر خواهد بود. اینکه می خواهم بروم و فلان باشگاه من را می‌خواهد باعث شده تمرکزش را از دست بدهد.

قاسمپور در ادامه با انتقاد از مسئولان باشگاه استقلال تاکید کرد: این درست نیست که باشگاهی اول فصل بازیکن را جذب نکرده و الان که به مشکل برخورده برای باشگاه دیگر مشکل ایجاد کند. ما حتی خودمان در چند پست مشکل داریم اما خدا شاهد است که با هیچ بازیکنی صحبت نکرده‌ایم تا تمرکزشان را از دست ندهند. حتی بازیکن مورد علاقه‌مان بازیکن ذخیره است اما معتقدیم حرفه‌ای نیست که طی انجام بازیها با بازیکنی مذاکره کنیم.باشگاهی هم که عنایتی را می خواهد به صورت علنی اعلام نکرده است اما می‌بینیم که چنین نظری دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)