پرسپولیس نیوز : قاسم افشار خواننده موسیقی پاپ ایران و یکی از اولین نفراتی که پس از انقلاب به خواندن ترانه های پاپ رو آورد دیروز در محل باشگاه پرسپولیس دیده شد.

اوکه کاست قرمزته را برای هواداران پرسپولیس اجرا کرده بود به باشگاه سرخ پایتخت رفت تا در مورد مشکلی جدید با مسئولان این باشگاه صحبت کند. ببینید خودش درباره این مشکل چه گفته است.

* شنیدیم در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کردید جریان چه بود؟!
بله به باشگاه پرسپولیس رفتم تا با مسئولان این باشگاه صحبت کنم. راستش را بخواهید در زمان مدیریت آقای رویانیان از ما خواسته شد برای جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس کاری را تولید کنیم. ما هم برنامه ریزی کردیم و این ترانه آماده شد. البته من خودم در جشن حضور نداشتم اما دوستان این ترانه ها را اجرا کردند. ما هم برای تولید آن هزینه کردیم اما عملا نتیجه ای نگرفتیم و هزینه ها ما پرداخت نشد.

* خب مسئولان باشگاه در این مورد چه می گویند؟
ما از آنها خواستیم تعاملی به وجود بیاید تا ما به حق الزحمه خود برسیم. البته مستقیما ما با پرسپولیس مذاکره نکرده بودیم و 2 ، 3 واسطه میان ما و پرسپولیس وجود داشت. مسئولان باشگاه هم می گویند کلا باشگاه در اختیار اسپانسر در کیش قرار گرفته و ما باید با آنها جلسه ای داشته باشیم.

* این جلسه چه زمانی برگزار می شود؟
نامه ای برای اسپانسر زده اند و قرار است ظرف یکی دو روز آینده این جلسه برگزار شود.

* پس شما هم گرفتار تغییر مدیریت شده اید!
بله این کار سفارش مدیریت قبلی بود اما حالا که مدیریت تغییر کرده ما هم مشکل پیدا کرده ایم. البته من کارم هنری است و خیلی در جریان اتفاقات ورزش نیستم. من 10 – 15 سال قبل هم یک ترانه برای پرسپولیس خواندم. این اتفاق بعد از انقلاب برای اولین بار افتاد. توقع داشتیم باشگاه از این کار و از ما حمایت کند. اما این اتفاق نیفتاد. به نظر شما بهتر نبود این کار حمایت می شد؟!

* چرا اما سلیقه های فرق می کند. خدایی حالا پرسپولیسی هستید؟
اگر نبودم که آن کار  و این ترانه ها را اجرا نمی کردیم. من پرسپولیسی هستم که ترانه قرمزته را اجرا کردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)