پرسپولیس نیوز : قاسم حدادیفر با تمجید از روحیه ملی‌پوشان پیش از بازی برابر کره می‌گوید بازیکنان تیم ملی هم قسم شده‌اند تا کره جنوبی را شکست دهند.

قاسم حدادی فر درباره اردوی تیم ملی پیش از بازی ایران برابر کره جنوبی از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی برزیل، گفت: خوشبختانه فضای رفاقت و همدلی میان همه بازیکنان وجود دارد. همه بازیکنان اعم از این که نیمکت نشین باشند یا فیکس، می‌خواهند به تیم کمک کنند تا به جام جهانی برویم.

او درباره بازی ایران و کره جنوبی اظهار کرد: کره تیم بسیار خوبی است و از قدرت‌های آسیا و دنیا محسوب می‌شود، اما ما بارها نشان داده‌ایم که مرد روزهای سخت هستیم. بازی در کره جنوبی سخت است، اما می‌خواهیم برنده شویم تا به صورت مستقیم راهی جام جهانی شویم.

حدادیفر در پاسخ به سوالی درباره اظهارات سرمربی کره، بیان کرد: او می‌خواست انگیزه تیم ما را کاهش دهد، اما انگیزه‌ ما خیلی بیشتر شده و جالب است بدانید که بعد از پیروزی ما برابر قطر ، همه هم قسم شدیم تا مستقیما به جام جهانی صعود کنیم و صحبت‌های سرمربی کره و مسائلی شبیه آن ، مانع کار ما نخواهد شد و می‌رویم تا با یک بازی خوب این تیم را شکست دهیم. زودتر به کره آمدیم تا خودمان را از لحاظ آب و هوایی تطبیق دهیم تا با انرژی کافی در میدان حاضر شویم. پیروزی برابر کره جنوبی سخت است، اما غیر ممکن نیست.

او در ادامه افزود: ما برای لبنان خیلی زحمت کشیده‌ایم و می‌توانستیم بیش از چهار گل به ثمر برسانیم. بازی با قطر ما را به رقابت‌ها باز گرداند و از لحاظ روحی ما را احیا کرد و با همین روحیه مطمئنا کره جنوبی را هم متوقف می‌کنیم.

حدادی فر در پایان درباره وضعیتش با ذوب آهن و احتمال پیوستنش به پرسپولیس صحبت کرد و افزود: از رفتن آقای کاظمی شوکه شدیم. به هر حال نظر مسئولان بود که او از ذوب آهن برود. کاظمی برای ذوب آهن زحمات زیادی کشید و تیم خوبی را ساخته بود. امیدوارم با حضور آقای یاوری در دو بازی پیش روی موفق شویم و در لیگ برتر بمانیم. در باره پیشنهاد پرسپولیس هم باید بگویم صحبت‌هایی شده، ولی همه چیز را به بعد از دو بازی ذوب آهن در پلی‌آف موکول ‌کرده‌ام و در آن زمان درباره این موضوع تصمیم گیری می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)