مهاجم استقلال گفت: امیدوارم با حل مشکلات مالی که برای بازیکنان به وجود آمده است در ادامه شرایط برایمان ایده‌آل‌تر شود.

به گزارش فارس، محمد قاضی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل همنام خوزستانی‌اش که با تک گل این بازیکن به دست آمد، در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کرد توپش به گل تبدیل شود یا خیر،گفت: بالاخره فوتبال همین است و باید از لحظه‌ها استفاده کرد. خوشبختانه این فرصت هم نصیب من شده و توپ به تور چسبید.

وی در مورد تغییر تاکتیک استقلالی‌ها گفت: درست است و با تغییر تاکتیکی که دادیم من تک مهاجم شدم و خدا را شکر توانستم گل 3 امتیازی حساسی را برای استقلال به ثمر برسانم.

قاضی در خصوص دربی 78 و احساسش از بازی مقابل پرسپولیس گفت: من در تیم حریف هم بازی کردم و پرسپولیس هم تیم خوبی برای من بود ضمن اینکه در حال حاضر پیراهن استقلال را بر تن دارم و با این پیراهن هم از اول فصل تمام تلاش خود را کرده‌ام.

وی افزود: البته از ابتدای فصل مشکلاتی وجود داشت که امیدوارم با حل آنها از جمله مشکلات مالی بتوانیم به شرایط ایده‌آل‌تری برسیم.

مهاجم استقلال درباره کم شدن تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: کمبود هواداران به خاطر سردی هوا و بلیت‌فروشی الکترونیکی است که به تازگی ایجاد شده است ضمن اینکه چون بیشتر هواداران جنوب شهری هستند نمی‌توانند از این شرایط به نحو احسن استفاده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)