پرسپولیس نیوز : محمد قاضی جزو اولین خریدهای محمد رویانیان در ابتدای فصل برای پرسپولیس بود.

 او بعد از 3 فصل حضور در ذوب آهن به پرسپولیس رفت تا بتواند مشکل گلزنی این تیم را حل کند اما مصدومیت او در تمرینات تیم ملی باعث شد، او که جزو بازیکنان موردعلاقه کی روش بود هم کم کم از تیم ملی دور شود و هم بازی های زیادی برای پرسپولیس را از دست بدهد.

 مصدومیتی که به گفته خودش، شاید باعث می شد برای همیشه فوتبال را کنار بگذارد. او بعد از نزدیک به 10 هفته در ترکیب اصلی سرخ پوشان قرار گرفت. قاضی که مدت ها انفرادی تمرین می کرد بعد از یک تمرین سخت با سایر پرسپولیسی ها به سوالات ما جواب داد.

*مصدومیت طولانی و سختی داشتی. الان شرایطت چطور است؟
این را قبلا نگفته بودم اما الان می گویم. بعد از آن مصدومیت، خیلی ها می گفتند دیگر نمی توانم فوتبال بازی کنم اما با کمک پزشکان الان آماده آماده هستم.

*چرا این قدر مقابل نفت بد بازی کردید؟
از گلی که در ثانیه 30 خوردیم شوکه شدیم و همین موضوع، کار ما را سخت کرد. البته گل هم زدیم اما در ادامه بازی خوب کار نکردیم.

*نفت تهران را در جام حذفی خیلی راحت بردید اما در این بازی با آن پرسپولیس خیلی تفاوت داشتید.
این دلیل جالبی نیست. منچستر یونایتد هم شاید یک بازی را با یک گل ببرد و شاید در بازی دیگر 6 گل بزند. در همین لیگ خودمان، تیم هایی هستند که در بالای جدول قرار دارند اما مقابل تیم ها با یک گل برنده می شوند! باید قبول کنید که در نیم فصل دوم، بازی ها سخت می شود. ما هم 3 بازی سخت با استقلال، فولاد و نفت تهران داشتیم که همگی بالانشین هستند. به نظرم باید حرفه ای تر بازی کنیم و به این راحتی امتیاز از دست ندهیم.

*چرا پرسپولیس در جدول صعود نمی کند؟ به نظر می رسد از بالا رفتن در جدول کاملا ناامید شده اید!
هنوز نه. با سپاهان، تراکتور و ملوان که همگی جز تیم های بالای جدول هستند، بازی داریم. همچنین باید 3 امتیاز بازی با گهر را هم بگیریم. اگر بازی امروز را ببریم، فکر می کنم تا رتبه ششم بالا می آییم.

*اما مشخص است که پرسپولیسی ها امیدشان برای رفتن به آسیا، جام حذفی است و خیلی به لیگ برتر فکر نمی کنند.
برای ما هم لیگ برتر مهم است و هم جام حذفی. نمی شود خیلی به جام حذفی امید داشت، چرا که با یک باخت، هر تیمی حذف می شود. ما لیگ برتر را هم جدی گرفتیم و خیلی با این نظر موافق نیستم.

*داوری ها صدای بازیکنان پرسپولیس در آورده. تقریبا هر بازی مدیرعامل و سرمربی معتقدند، داوری ها به ضرر پرسپولیس بوده. تو در این باره چه نظری داری؟

داوری بازی با نفت خوب بود اما جهانبازی در چند مورد اشتباهاتی داشت. مثل صحنه اخراج یحیی گل محمدی. مربی ما که کنار زمین باشد انگیزه بیشتری داریم اما فکر می کنم داور چهارم، پیاز داغش را زیاد کرد تا جهانبازی، مربی ما را اخراج کند. فکر می کنم این داوری ها روی تیم ما تاثیر منفی بگذارد.

*گل محمدی بعد از بازی با نفت خیلی عصبانی بود. در رختکن به کسی چیزی نگفت؟
نه، صحبت خاصی نشد اما از نوع بازی تیم ناراحت بود.

*در عوض، رویانیان حسابی به همه تان توپیده است!
او حق دارد که اعتراض کند. زحمت زیادی کشیده و انتظار دارد که تیم نتیجه بگیرد. البته در نیم فصل اول، چون مربی هنوز تیم و بازیکنان را نمی شناخت، امتیازهای مفتی از دست دادیم اما امیدوارم در ادامه لیگ، دل او و هواداران مان را شاد کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)