پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه گفته‌ام دایی اسطوره من بوده و خیلی دوست داشتم روزی با او کار کنم.

محمد قاضی در مورد اینکه برای فصل بعد چه برنامه‌ای دارد اظهار داشت: بعد از پایان لیگ پیشنهاداتی داشته‌ام که البته چون در ایران حضور نبودم این پیشنهادات به دست مدیر برنامه‌هایم رسیده است. با وجود این پیشنهادات هیچ مذاکره‌ای با هیچ تیمی نداشتم و تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام.

 

پس از سال سختی که پشت سر گذاشتم چند مدتی را به استراحت پرداختم و اختصاصی تمرینات خودم را ادامه دادم و سعی کردم بهترین انتخاب را برای آینده فوتبالی‌ام داشته باشم.

وی افزود: دنبال بازارگرمی نیستم اما چند پیشنهاد بسیار خوب از باشگاه‌های مختلف داشتم و حتی با مدیر برنامه‌هایم در این خصوص صحبت کردم. ولی هیچکس فعلاً با خودم صحبتی نداشته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل بعد قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: پنجشنبه آقای رویانیان با مدیر برنامه‌هایم تماس گرفته و اعلام کرده بود که من در فهرست علی‌ دایی هستم و قرار شد در مورد فصل آینده صحبت کنیم. من هم نظر مثبت خود را به رویانیان اعلام کردم، امروز هم سرپرست پرسپولیس آقای شیرینی با من تماس گرفت و گفت فردا در جلسه‌ای به باشگاه بیا تا درباره همه چیز صحبت کنیم و حالا باید ببینیم که ان‌شاءلله فردا چه اتفاقی می‌افتد.

مهاجم پرسپولیس ادامه داد: من پرسپولیس را دوست دارم و سال گذشته هم اولین نفری بودم که قراردادم را ثبت کردم اما یکسری اتفاقات بد رخ داد که برای من تجربه شد ولی به آنها توجهی نمی‌کنم. این را هم بگویم که برای ماندن در پرسپولیس به مسائل مادی توجهی ندارم چون فکر می‌کنم پرسپولیس جزو تیم‌هایی است که از نظر مالی مشکلی ندارد. انشاءالله از نظر فنی هم شرایطی رقم بخورد که بتوانم در خدمت پرسپولیس باشم.

قاضی حضور علی دایی را در پرسپولیس خوب و مثبت توصیف کرد و تصریح کرد: همیشه گفته‌ام دایی اسطوره من بوده و خیلی دوست داشتم روزی با او کار کنم و تا زمانی که در ذوب‌آهن بازی می‌کردم از علی‌ دایی برای حضور در پرسپولیس پیشنهاد داشتم که البته نشد آن سال پرسپولیسی شوم. امیدوارم اگر ماندگار شدم بتوانم سال خوبی را پشت‌سر بگذارم.

 

مهاجم قرمزپوشان درباره سال سختی که با پرسپولیس پشت سر گذاشت نیز گفت: اگر قرار است من با پرسپولیس مذاکره کنم باور کنید به مسائل مالی زیاد توجه ندارم. من بیشتر به دنبال مسائل فنی هستم، متأسفانه پارسال اتفاقاتی افتاد که همه از آن خبر ندارند. من بیشترین فکرم بر روی این است که نظر مربی نسبت به من چیست تا بهترین تصمیم را بگیرم.

 

قاضی در پاسخ به این سؤال که شما فکر می‌کنید چند درصد احتمال دارد در پرسپولیس بمانید، گفت: همه چیز بستگی به صحبت و مذاکره فردا دارد، متأسفانه سال گذشته یکسری اتفاقات تلخ افتاد و دوست ندارم دیگر تکرار شود. می‌خواهم شرایطی باشد که هم برای من و هم برای پرسپولیس خوب باشد و مطمئن باشید من صد درصد دوست دارم پیراهن تیم ملی را هم از طریق همین پرسپولیس پس بگیرم که امیدوارم این اتفاق بیافتد.

وی در پاسخ به این سوال که «اگر علی ‌دایی سرمربی پرسپولیس نمی‌شد بازهم پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرار را می‌پذیرفتی؟»، تاکید کرد: برای من مهم است که سرمربی تیمی که در آن بازی می‌کنم چه کسی باشد چون دیدگاه‌ها و نظرات هر مربی متفاوت است. من دوست دارم زیر نظر کسی کار کنم که در تاکتیک‌ها و برنامه‌هایش جایی داشته باشم.

مهاجم پرسپولیس ادامه داد: تا به امروز مذاکرات جدی بین من و باشگاه پرسپولیس صورت نگرفته است. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد بهترین تصمیم برای باشگاه پرسپولیس و محمد قاضی باشد.

قاضی درباره اینکه چرا در طول فصل گذشته آنطور که باید و شاید نتوانسته انتظارات را برآورده کند، گفت:‌ همه می‌دانند که من دچار مصدومیت سختی شدم اما بازهم با تمام وجود و با کمک کادر پزشکی کار کردم و خودم را به 2،3 ماه آخر بازی‌ها رساندم. من برای بهبودم تمرینات مداومی را زیر نظر کادر پزشکی انجام دادم تا به شرایط ایده‌آل برسم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)