خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم تیم پرسپولیس گفت: اینکه در این هفته گل‌های کمی به ثمر رسیده تقصیر مهاجمان نیست.

محمد قاضی پس از تساوی بدون گل مقابل فولاد گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم.

وی افزود: بازی بدی ارائه نکردیم بازی کردن مقابل تیمی که 3 بازیکن درون زمین ما گذاشته و چشم به ضد حملات دارد بسیار سخت است و باید مراقب ضد حملات می‌بودیم.

 فوتبال همین است، گاهی وقت‌ها توپ به دروازه می‌رود و گاهی هم نمی‌رود. امروز روز خوب ما نبود و متاسفانه توپ های ما وارد دروازه حریف نشد.

مهاجم تیم پرسپولیس در ادامه افزود: تیم فولاد سه بازیکن در زمین ما گذاشته بود که آماده ضد حمله بر روی دروازه‌ی ما بودند و ما هم تلاشمان را کردیم تا بر روی دروازه فولاد فشار وارد کنیم. خدا را شکر می کنم که بازی خوب و جذابی را به نمایش گذاشتیم.

 او در ادامه در پاسخ به این سوال که با توقف فولاد، استقلال را در حاشیه امنیت در صدر جدول قرار دادید گفت: ما به این چیزها کاری نداریم و تنها به فکر تیم خودمان هستیم تا امتیاز بگیریم و در جدول جایگاه بهتری را به دست آوریم.

 محمد قاضی در پایان گفت: فولاد در ضد حملات برنامه داشت و همین، کار ما را سخت می‌کرد. فراموش نکنید آن‌ها جز ضد حمله برنامه‌ای نداشتند.

قاضی در مورد اینکه مهاجمان در این هفته نتوانستند گل‌های زیادی به ثمر برسانند، خاطرنشان کرد: هفته پرگلی را پشت سر نگذاشتیم، در این اتفاق تنها مهاجمان مقصر نیستند. وقتی تیمی گل می‌زند همه بازیکنان تلاش کردند و وقتی هم تیمی گل می‌خورد همه بازیکنان مقصر هستند فوتبال یک بازی تیمی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)