مرجع خبری پرسپولیس : شهردار تهران تأکید کرد: قرارداد باشگاه پرسپولیس با بانک شهر بوده و ربطی به شهرداری تهران ندارد و آنها باید پاسخگو باشند.

 

محمد باقر قالیباف شهردار تهران امروز در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه روزنامه پرسپولیس اعلام کرد دیروز در یک گفت‌وگوی همه چیز درباره قراداد لغو یک طرفه قرداد پرسپولیس با شهرداری حل و فصل شده و کار به جایی رسید که طرف مقابل اعلام کرد بدون درخواست خسارت حاضر به فسخ قرارداد است، گفت:

این موضوع به شهرداری تهران ربطی ندارد و مربوط به بانک شهر است و آنها باید پاسخگو باشند. من در جریان موضوع نیستیم.

روزنامه پرسپولیس در گزارشی که در صفحه اول خود در روز ۷ دی منتشر کرد آورده است: طی یکی،‌ دو ماه اخیر بعضی از رسانه‌ها درباره اختلاف باشگاه پرسپولیس و شهرداری بر سر اسپانسر تیم شایعات زیادی مطرح کردند. حتی کار را تا احتمال شکایت شهرداری بالا بردند و … ولی دیروز در یک گفت‌وگوی یک ساعته سردار زارع همه چیز را حل و فصل کرد و کار به جایی رسید که طرف مقابل اعلام کرد بدون درخواست خسارت حاضر به فسخ قرارداد است.

عصر دیروز جلسه زارع با معاون اداری مالی شهرداری و بانک شهر برگزار شد. در این جلسه قائم مقام باشگاه شرایط مالی پرسپولیس است.

شهرداری نیز نهادی است که شرایط رفاه شهروندان را فراهم می‌کند. در واقع به آسایش بقیه کمک می‌کند. در این شرایط که ما در تنگنا هستیم انتظار داریم شهرداری به ما کمک کند. تیم قرار است به جام باشگاه‌های آسیا برود هزینه‌های غیرمترقبه‌ای در راه است ولی پرسپولیس شرایط مالی خوبی ندارد.»

در ادامه نماینده پرسپولیس گزارشی از وضعیت مالی باشگاه را مطرح کرد. او گفت: «وضعیت خوبی نداریم. مربی بزرگی گرفته‌ایم. بازیکنان بزرگی خریده‌ایم، ‌نیاز به کمک داریم.»

این جلسه در جوی بسیار صمیمانه پیش رفت. تعاملی که شکل گرفت طوری بود که در نهایت قرار شد دوستانه و بدون مشکل قرارداد را فسخ کنند و البته شهرداری هیچ خسارتی هم نمی‌خواهد. قرار است پرسپولیسی‌‌ها نامه‌ای درباره شرایط مالی خود تهیه کرده و برای شهرداری ارسال کنند. بعد از این مرحله است که قرارداد فسخ می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)