حکایتی بازیکنانی که اندازه خود را نمی دانند

مرجع خبری پرسپولیس : با پزهای متعصبانه خودش را روی بورس نگه می دارد. نه آقای خلعتبری، تو برای این مردم بی ارزشی پس فقط به طرف دوربین ها نگاه کن و لبخند بزن! شاید فردا فرصتی نباشد…

 

اینکه بسیاری از ستاره هایی که نامشان در لیست دایی دیده می شد راه دیگری را در پیش گرفتند داستانی دیگر است. هر چقدر هم خوشبینانه به قضیه نگاه می کنیم نمی توانیم از برخی کوتاهی ها در جذب نفرات مورد نظر سرمربی بگذریم اما…

 

محمدرضا خلعتبری در آخرین مصاحبه خود در اظهار نظری عجیب و قابل تامل گفته: «از استقلال پیشنهاد قابل توجهی دریافت کردم اما به خاطر دایی و کاشانی به این تیم نمی روم!»

 

حرف های خلعتبری از این نظر قابل تامل است که قریب به اتفاق هواداران پرسپولیس و حتی مدیران باشگاه اعتقاد دارند او تنها برای بازارگرمی در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرده و در واقع از نام پر هوادارترین باشگاه آسیا برای بدست آوردن سفره ای رنگین تر سوء استفاده کرده است.

  

 

هافبک ذوب آهن که پس از ملاقات با حبیب کاشانی خود را 99 درصد پرسپولیسی می دانست پس از مطرح کردن نام انواع تیم های عربی و بویژه اماراتی در اقدامی عجیب قرارداد خود را با باشگاه ذوب آهن تمدید کرد و دلیل دور زدن پرسپولیس را مشکلات شخصی عنوان کرد!

 

عصبانیت هواداران پرسپولیس نسبت به او کم کم بدل به بی توجهی شده بود تا دیروز که خلعتبری با باز کردن پرونده مذاکرات ناکام با پرسپولیس بار دیگر خود را در بورس مطبوعات و روزنامه ها نگه داشت!

 

خلعتبری باید بداند حضور او در استقلال کوچکترین اهمیتی برای هواداران پرسپولیس ندارد و اگر عکس هایش با پیراهن و شورت آبی چهره فوتوژنیک! او را تکمیل می کند بهتر است برای امضای قرارداد با آبی های تهران درنگ نکند.

 

پرسپولیس تیمی که به تنهایی تمام رکوردهای دست نیافتنی فوتبال ایران را در اختیار دارد بزرگ تر از آنست که امثال خلعتبری و عقیلی با نامش روی جلد روزنامه ها بروند. در واقع این جامه برای آن ها بیش از حد گشاد و بدفرم است!

 

کم نبودند بازیکنانی که این راه را قبل از خلعتبری طی کردند و حالا هیچ نشانی از آن ها در این فوتبال پیدا نمی شود. پس بهتر است امروز که می توانی به دوربین ها نگاه کنی و قبل از فلاش لبخندی بزنی، شاید فردا فرصت دیگری نباشد!

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)