پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: رویانیان معتقد است برخی تصمیمات برعلیه پرسپولیس به جریان مبارزه با فساد که راه انداختیم ربط دارد.

حسین قدوسی در خصوص آخرین وضعیت محمد رویانیان اظهار داشت: پس از رای کمیته انضباطی همان شب محمد رویانیان استعفای خود را به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد اما من از وی خواستم که این موضوع به دلیل شرایط پرسپولیس رسانه‌ای نشود.

 

چند ساعت بعد از اعلام حکم کمیته انضباطی، رویانیان استعفای خود را به اکبری رییس هیات مدیره داد. او قصد نداشت با رسانه‌ها صحبت کند من با او صحبت کردم و موضوع استعفایش را با من در میان گذاشت اما من از رویانیان خواستم این تصمیم خود را رسانه‌ای نکند، همان شب هم اعلام کردم که رویانیان تصمیم غیرمنتظره‌ای گرفته است.

وی افزود: خیلی خوشحالم که مدیرعامل باشگاه که دلش برای این تیم می‌تپد به این خواسته جامه عمل پوشاند اما متاسفانه اتفاقاتی افتاد که رویانیان سعی کرد در قبال آن عکس العملی نشان ندهد اما نشد. سوال ما اینجاست چرا هواداران داماش فحاشی می‌کنند محروم نمی‌شوند؟ چرا هواداران داماش بارها در رشت و تهران به محسن بنگر و جلال حسینی فحاشی می‌کنند اتفاقی نمی‌افتد؟ شما دو فصل پیش را نگاه کنید که چه اتفاقاتی در ورزشگاه‌ها می‌افتد؟

قدوسی ادامه داد: آقای حسن‌زاده تیم پرسپولیس و بازیکنانش حاشیه امنیت ندارند و در همین ورزشگاه آزادی نیز به بازیکنان ما از سوی داماشی‌ها بی‌احترامی شده. چگونه در بازی مقابل صبا که مربی ما در داخل محوطه خود بوده برای او حکم محرومیت می‌زنید؟ چرا از دایی نمی‌خواهید در مورد گفت‌وگویش با داور چهارم بازی با داماش پاسخگو باشد؟ اصلا چرا دایی را اگر راست می‌گویید و حق با شماست در همان بازی اخراج نکردند؟ پس مشخص است که کار شما برای چه بوده و رویانیان معتقد است که برخی تصمیمات پرسپولیس به خاطر این است که این باشگاه به جریان فساد رجوع کرده و حالا آقایان از این موضوع بدشان آمده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)