پرسپولیس نیوز : مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: زمانی که الهلال به ایران آمد میزبانی خوبی از آنها داشتیم و امیدوارم آنها رفتار خوب ما را جبران کنند.

حسین قدوسی در مورد کارشکنی عربستانی‌ها اظهار داشت: زمانی که تیم النصر به ایران آمد میزبانی خوبی از آنها داشتیم و زمانی که ما به عربستان رفتیم هم آنها رفتار مناسب و خوبی با ما داشتند. مدیر روابط عمومی آنها تمام کارهایمان را پیگیری کرد و هیچ مشکلی نداشتیم.

وی ادامه داد: بهترین میزبانی را از تیم الهلال داشتیم و آنها خیلی از شرایط ایران راضی بودند. ما 14 اتاق دو تخته، 20 اتاق یک تخته و 3 سوئیت در اختیار این تیم قرار دادیم که اسنادش هم موجود است. میزبانی ما به قدری خوب بود که مسئول پشتیبانی الهلال زمان ترک ایران مرا در آغوش گرفت و به صورت ویژه از من تشکر کرد.

مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما حتی ساعت کنفرانس خبری پیش از بازی را هم تغییر دادیم تا تیم حریف جریمه نشود اما آنها هیچ کدام از این موضوعات را رعایت نکردند و مشکلاتی را برای ما به وجود آوردند. به هر حال مسئولان پرسپولیس و فدراسیون به صورت جدی دنبال حل این مشکل هستند.

قدوسی عنوان کرد: زمانی که برای بازی با بنیادکار به ازبکستان رفتیم کسی از ما استقبال نکرد و حتی مسئولان این باشگاه به هتل ما هم نیامدند. اما باشگاه النصر شرایط خوبی را برای آنها فراهم کرد حالا نمی‌دانم چرا مسئولان باشگاه الهلال این مشکلات را به وجود آوردند. آنها باید بدانند که نتیجه بازی در زمین رقم می‌خورد. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا آنها بتوانند رفتار و میزبانی خوب‌مان را جبران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)