پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو ایووانکوویچ بعد از مسابقه با الهلال اسامی مورد نظر خود برای فصل بعد را اعلام می کند.

حسین قدوسی با بیان اینکه تیم داوری دیدار پرسپولیس و الهلال امروز به ایران سفر می کند، افزود: مسوولان تیم الهلال شب گذشته به ایران آمده و این تیم و همراهانش نیز ظهر فردا به کشورمان سفر خواهند کرد. همچنین بازیکنان این تیم آخرین تمرین خود را پیش از دیدار برابر پرسپولیس فردا شب در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد.

وی افزود: با هماهنگی مسوولان باشگاه و مالک شرکت کاشی پرسپولیس تمامی بلیت های این دیدار خریداری شده و تماشای این بازی رایگان است.

به گفته وی دراین دیدار بلیت فروشی انجام می شود اما هواداران هیچ وجهی را بابت خرید بلیت پرداخت نخواهند کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه سه بازی پر تماشاگر تاریخ لیگ قهرمانان آسیا متعلق به پرسپولیس بوده و دو رکورد آن در فصل جدید رخ داده است، ادامه داد: پرسپولیس با حمایت هواداران به این مرحله از لیگ قهرمانان صعود کرده است و انتظار داریم هواداران سه شنبه نیز با پر کردن ورزشگاه بار دیگر رکورد تازه ای خلق کنند.

قدوسی ادامه داد: هواداران سرمایه پرسپولیس هستند و حضور 300 هزار هوادار (سه دیدار) ضمن شکستن رکوردی تازه مایه افتخارات ورزشی پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران خواهد بود.

وی در خصوص دیدارسه شنبه تیم پرسپولیس و الهلال از هواداران درخواست کرد: فقط تیم خود را تشویق کنند و علیه تیم داوری و حریف شعار ندهند تا مشکلی برای تیم بوجود نیاید و تیم با جریمه و محرومیت مواجه نشود.

به گفته وی آخرین تمرین تیم پرسپولیس فردا در ورزشگاه درفشی فر برگزار می شود و پرسپولیسی ها به ورزشگاه آزادی نمی روند.

وی درباره تازه ترین وضعیت مطالبات بازیکنان نیز گفت: فردا بخش دیگری از مطالبات بازیکنان به آنان پرداخت می شود خوشبختانه در زمان مدیریت جدید 9 هفته از حقوق هفتگی بازیکنان پرداخت شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط بازیکنان این تیم در فصل بعد رقابت های لیگ برتر نیز عنوان کرد: برانکو ایووانکوویچ بعد از بازی با الهلال فهرست مورد نظر خود را به باشگاه با دو اولویت اول و دوم خواهند داد تا مدیران دغدغه کمتری برای جذب بازیکن داشته باشند.

وی درباره اردوی های تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: برانکو از کمپ تمرینی چهارباغ وگردان بازدید کرده و اردوهای داخلی دراین کمپ ها برگزار خواهد شد درباره اردوی خارجی نیز او پیشنهاد استفاده از کمپ های تمرینی کرواسی و اسلوونی را به باشگاه ارائه کرده است تا در صورت نهایی شدن اقدامات بعدی دراین خصوص انجام گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)