خبرگزاری پرسپولیس : حسین قدوسی با انتقاد از بیانیه باشگاه ملوان گفت: باشگاه پرسپولیس نه تنها به مدیر رسانه‌ای بلکه به مسئولان رده بالاتر ملوان هم اجازه نمی‌دهد که وارد حیطه تصمیمات مدیریتی پرسپولیس شوند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس  در واکنش به بیانیه‌ای که از سوی مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان صادر شده، گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که در این بیانیه به شیرینی، سرپرست پرسپولیس اتهام مستقیم و بی اساس زده شده که این اتهام قابل پیگیری است. البته نه تنها ایشان، بلکه دیگر مسئولان باشگاه ملوان هم چه قبل از بازی و چه بعد از دیدارشان با ما به حریم باشگاه پرسپولیس ورود و بی‌احترامی کردند.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان به هیچ فردی خارج از خانواده پرسپولیس اجازه این تحرکات را نمی‌دهد و مقاومت خواهد کرد. شیرینی تنها از حق و حقوق باشگاه دفاع کرده و برابر جریاناتی که خواهان موفقیت پرسپولیس نیستند ایستادگی کرده است. اگر دقت کنید قبل از بازی بحث پیامک‌ها مطرح شد، در طول بازی هم به بازیکنان پرسپولیس اهانت کردند و بعد از بازی هم بیانیه‌های تندی دادند. همچنین قبل از بازی به سراغ دو کاپیتان اول و دوم پرسپولیس رفتند. با این حال باشگاه پرسپولیس هیچ یک از اینها را پاسخ نداد و وارد جریان مقابله به مثل با باشگاه ملوان نشد چرا که باشگاه پرسپولیس نمی‌خواست به خاطر سه امتیاز مسائل اخلاقی را زیر پا بگذارد.

قدوسی با اشاره به اتهاماتی که به سرپرست پرسپولیس وارد شده، گفت: متاسفانه هنوز اظهارات تند آقایان ادامه دارد و ظاهرا در فوتبال ما هیچ مرجعی برای رسیدگی به این مسائل وجود ندارد. مسائل زیادی درباره سرپرست تیم ما مطرح شده که به هیچ عنوان در حیطه‌ی وظایف مدیر رسانه‌ای ملوان نیست. بهتر بود که مسئولان رسانه‌ای ملوان کار خودشان را انجام می‌دادند و کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی را طوری مدیریت می‌کردند که به سرمربی پرسپولیس اهانت نشود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ادامه اظهار کرد: به فوتبالی نبودن سرپرست پرسپولیس اشاره شده است. مگر الزاما سرپرست یک تیم باید فوتبالی باشد؟ این اظهارات دخالت عینی در امور داخلی باشگاه پرسپولیس است و نه تنها در حیطه‌ی اظهارات مدیر رسانه‌ای نیست بلکه باشگاه پرسپولیس به مسئولان بالاتر ملوان هم اجازه نمی‌دهد که وارد حیطه تصمیمات مدیریتی پرسپولیس شوند. در قبال این اظهارات می‌توان این بحث را مطرح کرد که چرا افراد غیربومی مالکیت و مدیریت باشگاه ملوان را در حضور افرادی چون صالح‌نیا، غفور جهانی، نصرت ایران‌دوست و … در اختیار گرفته‌اند؟

وی ادامه داد: اگر بحث مالکیت را هم کنار بگذاریم، آیا در مدیریت نمی‌شود از افراد بومی استفاده کرد؟ اما باشگاه پرسپولیس هرگز چنین مسائلی را مطرح نکرد و برخلاف مسئولان ملوان، قصد دخالت در امور سایر باشگاه‌ها را ندارد و نخواهد داشت. در این بیانیه به شیرینی اتهام زده شده که حرف‌های غیرواقعی زده و کارهای جنجالی انجام داده، اما باید پرسید سرپرست پرسپولیس چه کار جنجالی و غیراخلاقی انجام داده است؟ آیا قبل از بازی پیامک زده است؟ آیا با کاپیتان‌های تیم حریف تماس گرفته است؟ آیا رفتن سرپرست پرسپولیس به منزل حمید غفاری و تقدیر از او و همچنین تقدیر باشگاه پرسپولیس از خانواده سیروس قایقران کار حاشیه‌ای است یا اهانت به بازیکنان پرسپولیس در طول بازی؟ چرا اینقدر دوستان سعی دارند از اعتبار مردم انزلی هزینه کنند؟

قدوسی با بیان اینکه ظاهرا مسئولان ملوان با برخی اقدامات و اظهارات پیش از بازی تیم‌شان با پرسپولیس قصد ایجاد جنگ روانی داشتند، گفت: بر کسی پنهان نیست که برخی از مسئولان ملوان به دنبال جنگ روانی بودند اما باشگاه پرسپولیس سکوت کرد تا بازی در آرامش برگزار شود. هر چند اگر قضاوت بدون اشتباه بود پرسپولیس می‌توانست پیروز بازی باشد. برد و باخت همیشه یک طرف فوتبال است و مسائل اخلاقی هم یک طرف، اما دوستان مسائل اخلاقی را نادیده گرفتند و همچنان در حال تاختن هستند. گناه شیرینی این بوده که از پرسپولیس دفاع کرده و مقابل جریان‌های تمامیت‌خواه ایستاده است. ما از اظهارات مدیر رسانه‌ای ملوان متاسفیم، اظهارات این فرد یا بدون آگاهی مسوولان رده بالاتر ملوان بوده که اگر اینگونه بوده باشد امیدواریم برخورد لازم صورت گیرد اما احتمال دیگری هم هست که دیگران حرف خود را از زبان ایشان زده باشند. در غیر اینصورت نمی‌دانیم چه باید بگوییم و فقط می‌توانیم اظهار تاسف کنیم. امیدواریم آقای هدایتی همه مسائل باشگاه را زیر نظر دشته باشند و بدانند که برخی افراد در این چند روز چه اظهارات تند و دور از اخلاقی مطرح کرده و چه اتهاماتی زده‌اند. هواداران پرسپولیس هم بدون شک همه این مسائل را رصد کرده و درباره همه مسوولان قضاوت خواهند کرد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)