خبرگزاری پرسپولیس : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: گودیانسن و هلپ به ما پیشنهاد شده‌اند اما هنوز به آنها پاسخی نداده‌ایم.

حسین قدوسی اظهار داشت: گودیانسن و هلپ دو بازیکن خوب کارنامه دار خارجی به ما پیشنهاد شده‌اند ولی ما تا به این لحظه به آنها پاسخی نداده ایم. بعید می‌دانم با توجه به حضور مهاجمان خوب و فرصت طلبی که داریم این بازیکنان را بخواهیم در اختیار بگیریم اما پرونده این دو بازیکن در باشگاه مطرح شده و این نشان می‌دهد که باشگاه پرسپولیس بسیار مطرح است و توان مدیریت آن بالا است.

وی در خصوص آپیا نیز گفت: رویانیان قصد داشت به آپیا احترام بگذارد به همین دلیل سعی کرد در جلسه شب گذشته این بازیکن را ناراحت نکند. طبق خواسته ژوزه او در چارچوب تیمی پرسپولیس جای ندارد و به نظرم باید به خواسته سرمربی احترام گذاشت.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که برخی  مدیران بعضی از تیم‌ها می‌گویند کارنی پرونده‌ای ندارد، گفت: بهتر است آقایان پرونده کارنی را بیشتر مطالعه کنند او چند وقت پیش در بازی استرالیا مقابل لبنان و اردن به میدان رفت و همچنین در دیدار برابر اسکاتلند نیز که امسال برگزار شد برای تیم ملی‌اش به میدان رفت و حتی به آلمان گل زد. او در شفلد بلاکپود به میدان رفته و توانایی حضور در پست هافبک و دفاع چپ را دارد. اگر او با پرسپولیس قرار داد امضا کند جز سهمیه آسیایی حساب می‌شود. پس از سه جلسه تکلیف این بازیکن مشخص خواهد شد. بالاخره ما به دنبال این هستیم تا طبق نظر سرمربی این تیم بازیکنان لازم را جذب کنیم.

وی در خصوص حضور بازیکنان مصری نیز گفت: در این باره اخبار متعددی و متناقضی اعلام شد. اما رویانیان با ژوزه حرف زده و ژوزه گفته تا به این لحظه با هیچ بازیکن مصری که مد نظرش باشد حرفی نزده است. اگر لازم شد این موضوع را اعلام خواهد کرد و در صورتیکه شرایط مالی این بازیکنان ایده‌آل باشد با آنها مذاکره می‌کنیم اما تا الان خبری نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)