پرسپولیس نیوز :مدیر روابط‌ عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: قاسم دهنوی با طرح مسائلی مانند دست بردن در قراردادش، مشکل خود را پیچیده‌تر می‌کند.

قدوسی در خصوص اظهارات قاسم دهنوی مبنی بر دست‌بردن پرسپولیسی‌ها در قراردادش، اظهارداشت: قاسم دهنوی خودش می‌داند که تخلف کرده است اما بازهم با اعلام مسائلی و طرح آن می‌خواهد فرافکنی کند، باشگاه پرسپولیس با دهنوی قرارداد دارد و روی این بازیکن حساب بازکرده و حتی سراغ گزینه دیگری نرفته پس او هم باید این مسائل را بداند.

قدوسی ادامه داد: امیدواریم که همه‌چیز بررسی و تصمیم قاطعانه‌ای گرفته شود تا بازیکن به خود اجازه ندهد با دو باشگاه قرارداد ببندد و مدیران دو باشگاه را به جان هم بیاندازد، طرح این مسائل که پرسپولیسی‌ها در قرارداد او دست‌برده‌اند قابل بررسی بیشتر است و باید اینگونه تهمت‌ها ثابت شود.

قدوسی یادآور شد: از دهنوی می‌خواهیم بیش از این خودش را دچار مشکل نکند، او اتهامی به باشگاه زده که علاوه بر تخلفش، مشکلات خودش را پیچیده‌تر می‌کند و بهتر است دست از این کار بردارد، ما معتقدیم اگر با یک بازیکن برخورد شود دیگر بازیکنی به خود اجازه نمی‌دهد که با دوباشگاه قرارداد ببندد و تیم‌ها را دچار مشکل کند، دهنوی بازیکن پرسپولیس است و باید به قراردادش پایبند باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)