پرسپولیس نیوز :  مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از گشایش نخستین رستوران زنجیره‌ای این تیم در شیراز خبر داد.

حسین قدوسی با اعلام خبر افتتاح نخستین شعبه رستوران‌های زنجیره‌ای پرسپولیس ، گفت: این شعبه در شیراز عصر روز شنبه با حضور رویانیان، منتقمی و حمید استیلی افتتاح خواهد شد. با اقدامات رویانیان قرار است در شهرهای متقاضی دیگر هم این رستوران‌ها افتتاح شوند. طبق برنامه تا کمتر از دو ماه دیگر دو شعبه از رستوران‌های پرسپولیس در شرق و غرب تهران افتتاح می‌شوند.

او در ادامه با اشاره به اختتامیه مدرسه فوتبال پرسپولیس در قزوین، افزود: این مراسم روز گذشته با حضور دو هزار تماشاگر که اغلب آنها خانواده بازیکنان بودند برگزار شد و مدیر کل ورزش استان قزوین با قدردانی از این حرکت باشگاه پرسپولیس خواهان تداوم آن شد. همچنین نخستین نمایندگی پرسپولیس هم روز چهارشنبه با حضور مرتضی فنونی زاده، نجم الدین بخشی از پیشکسوتان پرسپولیس و مسئولان روابط عمومی و معاونت پرسپولیس افتتاح شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پایان، تصریح کرد: چندی پیش هم مراسم اختتامیه ترم یک مدرسه فوتبال پرسپولیس در اصفهان برگزار شده بود. در مدرسه فوتبال پرسپولیس واقع در قزوین 120 بازیکن در تیم‌های امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان حضور داشتند. باشگاه پرسپولیس بنا دارد تا نمایندگی و فروشگاه‌های خود را در ایران گسترش دهد. متقاضیان این امر می‌توانند در سایت این باشگاه درخواست خود را اعلام کنند و پس از بررسی درخواست های آنها برایشان مجوز لازمه صادر می‌شود.

قدوسی در پایان ادامه داد: باشگاه پرسپولیس در بیش از هفت کشور دنیا نمایندگی ایجاد کرده است و قطعا به این روند خود ادامه خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)