پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه برای برگزاری اردوی تدارکاتی در تهران و بازی دوستانه با پرسپولیس زمستان به ایران می‌آید.

امروز نشستی بین محمد رویانیان و نماینده باشگاه روبین کازان روسیه برگزار شد. حسین قدوسی مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: بعد از انتقال علیرضا حقیقی به تیم روبین‌کازان و همچنین ارتباط دیرینه دایی با قربان بردیف سرمربی تیم روبین‌کازان، در سفری که دایی و رویانیان به روسیه داشتند مذاکراتی بین 2 باشگاه انجام شد و تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسید.

وی ادامه داد: در همان سفر قرار شد باشگاه روبین‌کازان برای برگزاری اردوی تدارکاتی در ماه ژانویه به ایران بیاید. در همین خصوص باشگاه روسیه‌ای اعلام کرد که می‌خواهد در این تاریخ به تهران بیاید تا تیم فوتبال پرسپولیس هم برای برگزاری اردو و دیداری تدارکاتی تابستان سال آینده به کازان سفر کند. پیرو این تفاهمات هفته گذشته نامه‌ای از باشگاه روبین‌کازان به پرسپولیس رسید مبنی بر اینکه این باشگاه روسیه‌ای ابراز تمایل کرده به تهران بیاید. به خاطر همین جلسه‌ای برگزار و در خصوص محل اردوی روبین‌کازان، بازی دوستانه با پرسپولیس و … صحبت شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس افزود: شنبه یا یکشنبه آینده باشگاه پرسپولیس جواب نامه باشگاه روبین‌کازان را ارسال خواهد کرد و از طرف ما مشکلی بابت حضور این تیم در ایران وجود ندارد و روبین کازان دی ماه به ایران می‌آید و در ورزشگاه آزادی دیداری دوستانه با پرسپولیس خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)