پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس خود را مدیون شهدا و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی می‌دانند.

حسین قدوسی در خصوص اتفاقاتی که اخیراً برای بازیکنان پرسپولیس به وجود آمده و مسائلی در مورد ممانعت آنها از انداختن چفیه در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان مطرح شده است، اظهار داشت: قرار است فردا در این باره باشگاه پرسپولیس از سوی بازیکنان و کادر فنی بیانیه‌ای صادر کند و روی سایت باشگاه قرار دهد که توضیحات تکمیلی در این باره ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس همواره خود را مدیون شهدا می‌دانند و در حفظ احترام آنها کوشا هستند وظیفه خود می‌دانند چنین تقدیر و تشکری از آنها انجام بدهند اما متأسفانه بعضاً سواستفاده‌هایی در خصوص برخی مسائل صورت می‌گیرد که دلخوری و ناراحتی بازیکنان را هم به همراه دارد و ما قطعاً اجازه نخواهیم داد چنین اتفاقی رخ بدهد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس یادآور شد: در دیدار مقابل تراکتورسازی بازیکنان به صورت خودجوش به علت سالروز گرامیداشت شهید همت با عکس این شهید در بازی حاضر شدند و همواره یاد و خاطره شهدای عزیزمان را گرامی می‌دارند. هیچ چیزی نمی‌تواند ارادت آنها را به شهدا کاهش بدهد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)