خبرگزاری پرسپولیس : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، گفت : دیوید کارنی بازیکن استرالیایی پس از اینکه نظر مساعد سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را جلب نکرد، فردا به کشور خود باز خواهد گشت.

حسین قدوسی افزود: مانوئل ژوزه معتقد است که دراین پست(دفاع و هافبک چپ) بازیکنان خوبی داردواگر کارنی درتمرینات حاضر شد به این دلیل بود که سهمیه بازیکن آسیایی محسوب می شد و به همین سبب می توانستیم او را جذب کنیم.

وی در خصوص جذب بازیکن مصری نیز گفت: مانوئل ژوزه اعلام کرده است که هیچ مذاکره ای با این بازیکن نداشته و اگر هم قرار باشد، بازیکنی را به پرسپولیس بیاورد، آن را برای مذاکره به مدیریت باشگاه معرفی می کند.

وی در مورد لیست مازاد، تصریح کرد:روز گذشته در جلسه ای که میان ژوزه و رویانیان در محل تمرین پرسپولیس برگزار شد،سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کردکه فعلا قصد جابه جا کردن بازیکنان را ندارد.

قدوسی درخصوص شایعات اخیرمبنی بر احتمال حضور سامان آقازمانی در تیم پیکان از نیم فصل، اظهارداشت: آقازمانی بازیکن پرسپولیس است وصحبتی برای حضور او در پیکان نشده است.

قدوسی همچنین بارد شایعات اخیرمبنی بر جابجایی رضا حقیقی و حمید علی عسگر، گفت: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد وما باباشگاه فجرسپاسی برای حضور حقیقی توافق داشتیم و اگر با این بازیکن صحبت هم کرده ایم با اجازه مدیران فجر بوده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت حضور این بازیکن در پرسپولیس، خاطرنشان کرد: در صورتی که یاوری موافقت خود را اعلام کند این انتقال صورت می گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)