پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که قرار بود در بازی با ذوب‌آهن وارد زمین شوم واقعا شوکه بودم و استرس زیادی داشتم.

مرتضی قدیمی‌پور در خصوص حضورش در بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس درون دروازه سرخ‌پوشان گفت: به نظر من تصمیم آقای جهانبازی داور بازی ناعادلانه بود و اعتقاد دارم ایمان در آن صحنه نباید اخراج می‌شد که همه هم نسبت به این موضوع معتقد بودند. البته در آن صحنه واقعا من در شوک بودم و اگر دوربین چهره من را نشان می‌داد همه به این مسئله واقف می‌شدند.

وی ادامه داد: واقعا استرس بسیار زیادی داشتم و شوکه بودم اما با صحبت‌هایی که آقای برانکو و ایگور با من انجام دادند از نظر روحی در شرایط خوبی قرار گرفتم و به زمین رفتم. البته باید بگویم که برای این بازی استرس بسیار زیادی داشتم چرا که بازی جام حذفی بود و با یک باخت تیم حذف می‌شد. شاید اگر در لیگ بازی می‌کردم استرسم کمتر بود اما قسمت این بود که اولین بازی من در این شرایط باشد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا از عملکرد خودش در 100 دقیقه‌ای که بازی کرده بود، راضی است یا نه، اظهار داشت: تا وقتی که گل نخوردم واقعا از عملکردم رضایت داشتم اما وقتی گل خوردم دیگر نه. آن گل هم به دلیل استرس و کم‌تجربگی من بود هر چند که بعد از بازی همه بازیکنان و حتی آقای برانکو به من خسته نباشید گفتند. البته جا دارد که یک بار دیگر از کادر فنی، بازیکنان و هواداران پرسپولیس بابت اینکه نتوانستم دروازه‌ تیم را بسته نگه دارم، عذرخواهی می‌کنم. باید بگویم با این بازی ترسم از بازی کردن ریخت و دیگر ترسی از بازی کردن ندارم.

قدیمی‌پور درباره اینکه اگر در این بازی گل نمی‌خورد و زمینه‌ساز صعود پرسپولیس می‌شد، می‌توانست راه 100 ساله را در یک بازی طی کند، افزود: شاید خواست خدا بود که این اتفاق بیفتد اما باور کنید بعد از بازی تا صبح نخوابیدم. توپ جوری جلوی من زمین خورد که نتوانستم آن را دفع کنم. با این همه باز هم از همه عذرخواهی می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)