پرسپولیس نیوز : مرتضی قدیمی‌پور گلر جوان پرسپولیس در فصل قبل به جمع دروازه‌بان‌های این تیم اضافه شد اما هرگز اجازه بازی پیدا نکرد.

او چند باري در ليست 18 نفره قرار گرفت و چون از ابتداي دوران آماده‌سازي در كنار تيم بود، از هماهنگي بيشتري با بازيكنان تيم بهره مي‌برد اما در آخرين روزهاي نقل و انتقالات، ايمان صادقي به پرسپوليس آمد تا شانس قديمي‌پور براي بازي در تركيب اصلي در سه هفته اولي كه سوشا مكاني غايب است، كاهش يابد. در آستانه بازي با سپاهان و به خاطر اشتباهات ايمان صادقي در ديدار مقابل استقلال خوزستان و پديده مشهد، صحبت از تغيير در خط دروازه بود و اگر اين اتفاق بيفتد، مرتضي قديمي‌پور در غياب سوشا، جانشين ايمان صادقي مي‌شود. قديمي‌پور عصر ديروز در اين مورد به ما گفت: «من پر از انگيزه هستم. از ابتداي ليگ هم منتظر بودم به من فرصت بازي برسد. عطش بازي براي پرسپوليس را دارم و اگر اين اتفاق بيفتد، مطمئن باشيد چنين فرصتي را از دست نخواهم داد.»

او در پاسخ به اين سؤال كه در صورت بازي مقابل سپاهان، هراسي از نام حريف و مهاجمانش نداري؟ گفت: «هيچ هراسي ندارم. با اينكه ديدار مقابل سپاهان مي‌تواند اولين بازي من باشد اما كوچك‌ترين ترس و هراسي در قلب من نيست. كسي كه مي‌ترسد، نبايد حتي به تمرينات پرسپوليس بيايد ولي من ماه‌‌هاست در كنار تيم كار مي‌كنم.»

گلر جوان سرخپوشان در مورد شرايط ورودش به ليست اين باشگاه اضافه كرد: «در زمان سرمربيگری علي دايي به عنوان بازيكن تستي به تمرين پرسپوليس آمدم و حتي نمره قبولي از بهزاد غلامپور گرفتم ولي متأسفانه دايي مرا نخواست و گفتند بهتر است بروم با تيم‌هاي پايه كار كنم. در بين دو نيم‌فصل ليگ قبلي دوباره به تمرينات آمدم و تست دادم که اين بار حميد درخشان به من گفت برو قراردادت را امضا كن. در واقع دو بار تأييد شدم كه دفعه دوم شانس حضور در پرسپوليس برايم به وجود آمد. حالا هم دوست دارم از اين فرصت استفاده كرده و اعتماد آقاي برانكو را جلب كنم تا مقابل سپاهان به ميدان بروم.»

قديمي‌پور در مورد اشتباهات اخير ايمان صادقي درون دروازه پرسپوليس گفت: «دروازه‌باني همه‌اش شانس است. ممكن است يك توپ سخت را بگيري و بهترين دروازه‌بان شوي، از طرف ديگر ممكن است يك شوت ساده را نتواني دفع كني و وارد دروازه‌ات شود. ايمان صادقي با من رفيق است. همه ما از اشتباهي كه او كرده ناراحت هستيم. خودش هم همين احساس را دارد. وقتي با هم صحبت مي‌كرديم تا بدانيم چرا آن اشتباه را مرتكب شد، گفت دچار دودلي شده و نمي‌دانست بايد بزند زير توپ تا آن را به ميانه ميدان بفرستد يا اينكه توپ را به سمت خط اوت بزند كه اين دودلي باعث شد مهاجم استقلال خوزستان توپ را گرفته و دروازه‌مان را باز كند. به ‌هر ‌حال اميدوارم براي پرسپوليس هر چه خير است پيش بيايد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)