پرسپولیس نیوز : بیست و چهارم تیرماه نود و دو مصادف است با هفتمین سالگرد تولد مجموعه ای که امروز با نام پرسپولیس نیوز شناخته شده است.

امروز هفت سال از روزی می گذرد که ایده ایجاد یک سایت خبری پرسپولیسی در تیرماه 1385 شکل گرفت.

هفتمین سال فعالیت زمانی برای تغییر ورژن سایت بود اما خیلی زود همه چیز تحت تاثیر فیلتر شدن سایت رنگ و بوی دیگری به خود گرفت. مجوزی که می توانست بدون فیلترینگ هم تهیه شود پس از ماه ها دوندگی از مسئولان باشگاه اخذ شد و با وجود اینکه این ضربه باعث مدتی عقب افتادن شد اما وفاداری کاربران حتی پس از دوچندان شدن زحمت ورود به سایت باعث پابرجا ماندن آن شد.

هدف گذاری اصلی ورژن جدید پنجم عبور از محدودیت حول محور پرسپولیس و پوشش اخبار سایر تیم های لیگ برتری و حتی خارجی بود که با موفقیت آغاز شد و به سرانجام رسید. استقبال از این بخش به حدی بود که گاهی خبرهای بخش فوتبال ایران و اروپا چندین برابر اخبار بخش اصلی مخاطبان را به سمت خود جلب می کرد.

در بخش خارجی با وجود اینکه استقبال خوبی انجام شد اما به دلیل کمبود نیرو بعضا با مشکل تاخیر در اطلاع رسانی همراه شد ، و در صورتی که از نیروهای علاقه مند و مستعد افراد داوطلب برای پیوستن به این بخش اعلام آمادگی کنند این نقیصه هم مرتفع خواهد شد.

راه اندازی خدمات ارزش افزوده بر بستر موبایل از دیگر رویکردهای سال هفتم فعالیت بود و برنامه پیش بینی شده برای سال جدید گسترش این خدمات خواهد بود. در این بخش در صورت همکاری شرکت ایرانسل یک مژده هم برای کاربران این اپراتور به زودی خواهیم داشت.

رویکرد دیگر پرسپولیس نیوز در سال آینده عبور از فوتبال و پوشش اخبار مهم و جذاب سایر ورزش ها از سال 92 خواهد بود. با توجه به موفقیت های ورزشکاران کشورمان در عرصه های بین المللی این بخش می تواند مخاطب خاص خود را داشته باشد.

پوشش ویژه حواشی جام جهانی 2014 برزیل که با حضور تیم ملی کشورمان در انتهای سال هشتم فعالیت برگزار می شود هم به یقین در دستور کار مدیران سایت قرار خواهد داشت.

با این همه همواره تلاش شده و می شود کیفیت بخش اصلی یعنی خبرهای پرسپولیس تحت الشعاع گسترش بخش های دیگر قرار نگرفته و به کیفیت آن هم افزوده شود. تکمیل آرشیو ویدیو سایت با اضافه شدن سرویس پردردسر و کمیاب Full Match بازی ها و پوشش برنامه های تلویزیونی پرسپولیسی در همین راستا صورت گرفته است. در حالی که پیش از این به قرار دادن فیلم گل های بازی ها اکتفا می شد.

پخش زنده بازی های پرسپولیس از طریق اینترنت نیز دیگر آرزویی است که امیدواریم با تلاش های مسئولان سایت در آینده به حقیقت بپیوندد.

این ها و بسیاری فعالیت های دیگر که مجالی برای بازگویی آن نیست برای این است که پرسپولیسی ها از داشتن یک سایت کامل لذت ببرند و پایگاهی در خور شأن هواداران محبوب ترین تیم ایران و آسیا را تجربه کنند.

 

آرزو داریم فعالیت هفت سال گذشته پرسپولیس نیوز به دور از هر سر و صدایی توانسته باشد تا حدی رضایت خاطر شما هواخواهان سرخپوش را فراهم آورد و بخشی از نیازهایتان را برطرف کرده باشد و توفیق داشته باشیم مشکلات روزافزون فعالیت های تجاری مانند بسیاری از سایت های شخصی دیگر گریبان گیر پرسپولیس نیوز نشود تا بتوانیم یک سال دیگر نیز در خدمت شما باشیم.

 

مدیریت

آغاز هشتمین سال فعالیت با سابقه ترین سایت پرسپولیس

پرطرفدارترین سایت هواداران با 21 هزار عضو

پربازدیدترین سایت هواداری 16 باشگاه لیگ برتری با رتبه 215 الکسا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)