مرجع خبری پرسپولیس : به بهانه بازگشت مصطفی دنیزلی به پرسپولیس پای صحبت تعدادی از بازیکنان قدیمی این تیم نشستیم و نظرات آن ها در خصوص دنیزلی جویا شدیم:

 

شاهرودی: بازی های زیبا در انتظار هواداران پرسپولیس

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ شماره 16 پرسپولیس در دهه هفتاد بازگشت مصطفی دنیزلی به این تیم را به فال نیک می گیرد و می گوید: به رویانیان و همکارانش بابت این انتخاب تبریک می گویم.

به نظر من از میان گزینه هایی که مطرح بود دنیزلی سابقه بهتری دارد و قطعا می تواند پرسپولیس را از بحران خارج کند. به نظر می رسد از این به بعد بازی های زیباتری در انتظار هواداران خواهد بود.

 

معدنچی: بهترین روزهای پرسپولیس با دنیزلی رقم خورد

یکی از بهترین های پرسپولیس در لیگ ششم با هدایت مصطفی دنیزلی می گوید: با وجود اینکه 5 سال از حضور او در پرسپولیس می گذرد اما هنوز هواداران از بازی های زیبای پرسپولیس در لیگ ششم می گویند و به نظرم بیراه نیست اگر بگوییم زیباترین بازی های پرسپولیس تحت هدایت دنیزلی انجام شد.

 

نیکبخت: با حضور دنیزلی لیگ برتر جذاب تر می شود

بازیکن سابق پرسپولیس که سابقه همکاری با مصطفی دنیزلی را دارد می گوید: از شنیدن خبر حضور دنیزلی در پرسپولیس خوشحال شدم. دنیزلی توانایی های زیادی دارد و قطعا حضور دوباره اش در پرسپولیس با تغییر و تحول همراه خواهد بود. با حضور دنیزلی لیگ برتر جذاب تر خواهد شد و پرسپولیس می تواند خودش را در حد یک مدعی مطرح کند، به شرطی که هواداران از تیم حمایت کنند و رویانیان شرایط لازم را برای خروج از بحران فراهم کند.

 

کعبی: دنیزلی بهترین مربی تاریخ پرسپولیس است

حسین کعبی دیگر بازیکنی بود که به بازگشت دنیزلی به پرسپولیس واکنش نشان داد: هواداران هنوز خاطره بازی های زیبای پرسپولیس را در زمان دنیزلی به یاد دارند. قطبی در لیگ هفتم تیمی را قهرمان کرد که پایه و اساس آن توسط دنیزلی ریخته شده بود. به نظر من دنیزلی بهترین مربی تاریخ باشگاه پرسپولیس است و اگر از این تیم جدا نمی شد، پرسپولیس سال ها در آسیا آقایی می کرد. امیدوارم با حضور دوباره او شاهد یک پرسپولیس رویایی باشیم چرا که هواداران پرسپولیس با قهرمانی بزرگ شده اند و از اینکه چند سال است قهرمان لیگ نشدند سر خورده هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)