پرسپولیس نیوز : دروازه بان جوان پرسپولیس گفت: «من مطمئنم که پرسپولیس‌ به زودی دروازه‌بان می‌گیرد و من هم از این بابت مشکلی ندارم.»

مرتضی قدیمی‌پور به عنوان دروازه‌بان ذخیره تیم پرسپولیس‌ تنها در یک بازی در ترکیب ثابت سرخ‌ها به میدان رفت. حضور اجباری قدیمی‌پور با توجه به محرومیت سوشا در دیدار پرسپولیس‌- ذوب‌آهن‌ در جام‌حذفی اتفاق افتاد که البته از شانس بد قدیمی‌پور، پرسپولیس‌ به خاطر آن اشتباهات عجیب و غریب داوری حذف شد و با این رقابت‌ها وداع کرد. اظهارات قدیمی پور را در ادامه می خوانید:

 * حتما خبر داری که پرسپولیس‌ به دنبال جذب دروازه‌بان است؟

– مگر می‌شود خبر نداشته باشم؟! اصلا مگر می‌شود که پرسپولیس‌ دنبال جذب دروازه‌بان نباشد. من مطمئنم که پرسپولیس‌ به زودی دروازه‌بان می‌گیرد و من هم از این بابت مشکلی ندارم.

 
* اما شاید این شانس را داشتی تا بار دیگر دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس‌ شوی.

– این یک شوخی است و من به این چیزها فکر نمی‌کنم.

 

* اما با توجه به اتفاق‌هایی که افتاد، شاید در نیم‌فصل دوم می‌توانستی بیشتر برای پرسپولیس‌ به میدان بروی.

– در طول این مدت من همه تلاشم را کردم تا برای پرسپولیس‌ بازی کنم و به میدان بروم. از این به بعد هم کار خودم را می‌کنم تا بتوانم نظر مساعد برانکو را جلب کنم.

 

* در مورد سوشا و صادقی چه صحبتی داری؟

– آنها دوستان خوب من هستند و در طول این مدت چیزهای زیادی از هر دو به خصوص سوشا یاد گرفتم. امیدوارم مشکل سوشا زودتر حل شود و به جمع ما برگردد.

 

* وضعیت پرسپولیس‌ را چطور می‌بینی؟

– همان‌طور که خودتان دیدید در ابتدای فصل ما شروع خوبی نداشتیم و جدا از هر موضوعی، پرسپولیس‌ با بدشانسی‌های زیادی روبه‌رو شد اما امیدوارم روند خوبی که به‌دست آوردیم در نیم‌فصل دوم هم ادامه پیدا کند و به وجود آمدن این مشکلات پرسپولیس‌ را از مسیر خودش خارج نکند. ما با صدر جدول فاصله خیلی زیادی نداریم و فکر می‌کنم اگر بتوانیم همین روند را ادامه دهیم حتی جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

 

* تو مثل ایمان صادقی قصد جدا شدن از پرسپولیس‌ را نداری؟

– چرا باید جدا شوم؟

 

* شاید تو هم به دنبال بازی کردن باشی!

– نه… من تا دو سال دیگر با پرسپولیس‌ قرارداد دارم و همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم روزی در پرسپولیس‌ فیکس شوم و به میدان بروم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)