پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال مس کرمان اعلام کرد:خلیل‌زاده با باشگاه قرارداد 2 ساله دارد ولی خودش مدعی است که در زمان مدیریت قبلی و عواملی که حضور داشتند رضایت‌نامه‌ای را دریافت کرده است.

ناصر کهندل درباره وضعیت سرمربی آینده این تیم گفت: از میان گزینه‌هایی که قبلا اعلام شد امروز سرمربی تیم انتخاب و معرفی خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان درباره قرارداد شجاع خلیل‌زاده و اینکه آیا این بازیکن می‌تواند از جمع نارنجی‌پوشان جدا شود یا نیاز به دریافت رضایت نامه دارد گفت: او باید رضایت‌نامه باشگاه را داشته باشد تا بتواند از تیم جدا شود. حتما باشگاه باید با این جدایی موافقت کند.

وی افزود: خلیل‌زاده با باشگاه قرارداد 2 ساله دارد ولی خودش مدعی است که در زمان مدیریت قبلی و عواملی که حضور داشتند رضایت‌نامه‌ای را دریافت کرده است. حالا ما نمی‌دانیم که دقیقا چگونه است و کمیته انضباطی و فدراسیون در این رابطه باید تصمیم بگیرند.

کهندل درباره مذاکره با بازیکنان برای فصل آینده نیز عنوان کرد: با چند بازیکن مذاکره کرده‌ایم ولی قیمت‌هایی که اعلام می‌کنند بسیار دور از ذهن است و باشگاه نمی‌تواند چنین مبالغی را پرداخت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)