بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با سرخپوشان پایتخت قرارداد داخلی بست.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جابر انصاری شب گذشته با باشگاه پرسپولیس به توافق کلی رسید و قرارداد داخلی با این تیم بست.

گفتنی است جابر انصاری‌ و نژادفلاح در جلسه‌ای به توافق نهایی رسیدند اما برای اینکه انصاری بتواند برگه تسویه حساب را از گسترش فولاد بگیرد طرفین موضوع بستن قرارداد داخلی را تکذیب کردند.

خیال سوشا راحت

سید مهدی رحمتی با شرط حضور هدایتی در تیم پرسپولیس حاضر است که به این تیم بیاید، بر این اساس سوشا مکانی می‌تواند خیالش راحت باشد چرا که رحمتی بدون هدایتی به پرسپولیس نمی‌آید.

بیش از اعلام سازمان خصوصی‌سازی و در حالی که همگان گمان می‌کردند هدایتی برنده مزایده است و در همین حال نیز با سید مهدی رحمتی به توافقات نهایی رسیده بود، این دروازه‌بان هنوز سر وعده خود ایستاده و در جمعی دوستانه گفته که فقط به شرطی به پرسپولیس می‌‌آید که همه کاره این تیم حسین هدایتی باشد.

درخواست بنگر از سید جلال حسینی

محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به سید جلال حسینی گفته که به همه پیشنهادها پاسخ منفی بده و پرسپولیس بیا.

گفتنی است به نظر می‌رسد رابطه دوستانه سید جلال حسینی با محسن بنگر در سرخپوش شدن حسینی خیلی موثر بوده است.

زمان بازگشت برانکو به ایران

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در روز 27 خرداد ماه به ایران بازمی‌گردد و تمرینات تیم هم، یک روز بعد ازبازگشت برانکو آغاز می‌شود.

در حالیکه شایعه شده بود برانکو به شرط دریافت پول قراردادش به ایران بازمی‌گردد اما این مربی قرار است به زودی به تهران بیاید و کارش را با پرسپولیس دنبال کند.

عجیب اما واقعی، محمد نصرتی در لیست برانکو برای فصل بعد

طبق شنیده‌ها اگر پرسپولیسی‎ها با سید جلال به توافق نمی‌رسیدند نصرتی را جایگزین این مدافع ملی‌پوش می‌کردند اما به نظر می‌رسد با حضور سید جلال جذب نصرتی هم منتفی شده است.

گفتنی است نصرتی درزمان مربیگری برانکو؛ در تیم ملی یکی از ستاره‌های این تیم بود و رابطه خوبی هم با پرفسور دارد.

لابی عابدینی با بزرگان پرسپولیس

طبق شنیده ها از منابع غیر رسمی، امیر عابدینی برای اخذ مدیر عاملی پرسپولیس خیلی تلاش می‌کند.بر این اساس جلساتی با اکثر بزرگان این باشگاه گذاشته تا نظر آنها را برای مدیر عاملی‌اش در این تیم جلب کند.

توافق کلی طارمی با القادسیه کویت

طبق شنیده‌ها مدیر برنامه مهدی طارمی با باشگاه القادسیه کویت توافق کلی کرده است به هر حال با اینکه مدیر برنامه این مهاجم سرخپوش با القادسیه کویت توافق کلی کرده اما به تهران بازگشته تا با پرسپولیسی‌ها مذاکره کند و تکلیف نهایی طارمی درباشگاه پرسپولیس مشخص نماید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)