پرسپولیس نیوز : امضای قرارداد دایی با باشگاه پرسپولیس توسط نماینده تام الاختیارش پایانی خواهد بود بر ماجرای حضور او در جمع سرخپوشان.

شاید روزی که علی دایی با باشگاه راه آهن قرارداد امضا کرد، نمی‌دانست که کمتر از 2 هفته بعد گزینه اصلی هدایت پرسپولیس خواهد شد که اگر این را می‌دانست خیلی زود به راه آهنی‌ها پاسخ مثبت نمی‌داد. با این حال دایی که معمولا برای امضا قرارداد تمامی جوانب امر را در نظر می‌گیرد، به گونه‌ای برای امضای قرارداد اقدام کرده است که می‌تواند بدون آنکه مشکلی متوجه او و باشگاه پرسپولیس شود، به جمع سرخپوشان بپیوندد.

براساس بند 3 ماده 38 آیین نامه نقل و انتقالات لیگ برتر و طبق قراردادی که علی دایی با باشگاه راه آهن بسته است، اگر طی 5 روز قرارداد او ثبت نشود، این قرارداد فسخ خواهد شد. بدین ترتیب دایی می‌تواند بدون جلب رضایت باشگاه راه آهن هدایت پرسپولیس را برعهده گیرد.

با این شرایط باید هرچه زودتر قرارداد علی دایی با باشگاه پرسپولیس امضا شود تا تبعات ناشی از حضور او در جمع سرخپوشان به حداقل برسد. با توجه به اینکه علی دایی در ایران حضور ندارد، گفته می‌شود که بهمن دهقان، نماینده تام اختیارش تا بعدازظهر فردا و نهایت روز پنجشنبه به باشگاه پرسپولیس می‌رود تا از طرف او پای برگه قرارداد با سرخپوشان را امضا کند.

باید دید این اتفاق رخ می‌دهد یا اینکه همچنان شاید کشمکش بین 2 باشگاه پرسپولیس و راه آهن خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)