«گوران لاوره» هافبك صربستاني تيم فوتبال استقلال قرارداد خود را با اين باشگاه ثبت كرد.

به گزارش ايرنا، لاوره امروز (دوشنبه) با حضور در هيات ‌فوتبال قرارداد خود را با اين تيم به ثبت رساند تا همراه تيم استقلال به شيراز برود.
مسوولان باشگاه استقلال كه به گفته خودشان بدون در نظر گرفتن نظر «امير قلعه نويي» سرمربي آبي پوشان، با انتشار بيانيه شديداللحني «مجتبي جباري» يكي از تأثيرگذارترين بازيكنان تيم استقلال در سال هاي اخير را در فهرست مازاد اين باشگاه قرار دادند و جباري نيز دو هفته پس از اين اتفاق به تيم سياهان اصفهان پيوست، با گذشت دو هفته از سيزدهمين دوره ليگ برتر فوتبال، همچنان با فشار زيادي از سوي هواداران پرشمار استقلال مواجه هستند.
با توجه به منتفي شدن حضور «كرار جاسم» عراقي در تيم استقلال برخلاف اعلام قبلي مسؤولان باشگاه استقلال مبني بر به خدمت گرفتن اين بازيكن، مسؤولان اين باشگاه با فشار مضاعفي از سوي هواداران مواجهند و اميدوارند «گوران لاوره» صربستاني بتواند جاي خالي «مجتبي جباري» را در تيم استقلال پر كند.
همچنين نشست خبري سرمربيان تيم هاي استقلال و فجرسپاسي ساعت ۱۹ امروز (دوشنبه) در محل تمرين استقلال در شيراز برگزار خواهد شد.
ديدار تيم هاي فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز و استقلال تهران در هفته سوم ليگ برتر باشگاه هاي ايران، ساعت ۲۲ و ۱۵ دقيقه سه شنبه در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار مي شود.
تيم فوتبال استقلال تهران ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه) به شيراز مي رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)