فارس: مدافع تیم فوتبال راه‌آهن گفت: نمی‌دانستم صادقی سخنگوی هواداران استقلال شده است و از این به بعد برای حرف زدن با او هماهنگ می‌کنم.

  •  
  •  
  •  

پیروز قربانی در مورد شرایط راه‌آهن اظهار داشت: خدا را شکر که وضعیت خوبی داریم.  دو بازی که واگذار کردیم مستحق این باخت نبودیم اما قسمت نبود که ببریم ولی سعی می کنیم بازی های آینده نتیجه را جبران کنیم. در تیم ما همه زحمت می کشند و حیف است که چنین تیمی در پایان لیگ رتبه خوبی نگیرد. مطمئن هستم که می توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص مصاحبه ای که بعد از بازی با استقلال در مورد محسن ترکی انجام داد و این داور از وی ناراحت شد، عنوان کرد: من در مصاحبه خود قصد بی احترامی و زیر سوال بردن شخصیت ترکی را نداشتم.اگر او صحبت های من را به منزله توهین تلقی کرده از او عذرخواهی می کنم.

مدافع راه آهن ادامه داد: معتقدم ما، داوران و تماشاگران همه از یک خانواده هستیم و باید احترام هم را حفظ کنیم. ترکی هم در بازی با استقلال زحمت کشید اما شاید در بازی با استقلال روز خوبش نبوده است. من حرفم این بود که داوران هم باید مثل بازیکنان به آنها احترام بگذارد. کسی دوست ندارد حرمت یک داور زیر سوال رود.

قربانی در ادامه این گفت و گو در ارتباط با اینکه امیر حسین صادقی مدافع استقلال در مصاحبه ای اعلام کرده که وی نباید می گفته استقلال پشت پرده کثیفی دارد و باید از ادبیات بهتری استفاده کند، گفت: من این حرف را برای خوش آمدن یا نیامدن کسی نگفتم. این حرف من به صادقی ربطی پیدا نمی کند. باشگاه سخنگو دارد و دلیل ندارد این بازیکن جواب بدهد.

وی تاکید کرد: از دفعات بعدی که بخواهم مصاحبه کنم حتما با او هماهنگ می کنم. نمی دانستم که صادقی سخنگوی هواداران شده و به خاطر آنها ناراحت شده است. از این به بعد هم طوری صحبت می کنم که این بازیکن هم متوجه شود اما به امیر حسین صادقی یک نصیحت می کنم و اینکه وقتی دو بزرگتر صحبت می کنند خودش را دخالت ندهد. من خودم همین کار را می کنم چون برای کسی که موضوعی به او ربط ندارد حرف در می آورند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)