مرجع خبری پرسپولیس : در دومين شب از رقابت‌هاي دور يك هشتم نهايي جام‌جهاني، قرعه حذف در انتظار بزرگاني همچون آلمان، انگليس، آرژانتين و مكزيك است.

 

فردا (يكشنبه) دو ديدار مهم از مرحله يك هشتم نهايي در ورزشگاه فري‌اسيت‌ شهر بلوم‌فونتان و ساكر‌سيتي شهر ژوهانسبورگ انجام خواهد شد.

در بازي اول فردا كه ساعت 18:30 شروع خواهد شد، آلمان، فاتح سه دوره گذشته اين پيكارها و يكي از پرعنوان‌ترين تيم‌هاي تاريخ مسابقات مذكور به ديدار رقيب ديرينه‌اي همچون انگليس خواهد رفت كه در سال 1966 به مقام نخست رسيد.

اين رويارويي از جهاتي قابل تامل است. ژرمن‌ها اين بار با تكيه به جوان‌ترين نفرات خود در مقابل انگليسي‌هاي نامداري همچون جرارد، روني، لمپارد، اشلي كول و … صف‌آرايي خواهند كرد.
در كنار هواداران بيشمار اين دو تيم، جهان فوتبال نيز اين ديدار را با توجه به سبك و خصوصيات بازي با دقت و توجه فراوان تعقيب خواهد كرد.

در ديدار دوم كه ساعت 23 آغاز خواهد شد، آرژانتين، ‌فاتح دو جام جهاني 1978 و 1986 برابر مكزيك قرار خواهد گرفت كه به سبب نزديكي جغرافيايي تاكنون بارها با آن روبرو شده و از لحاظ سبك بازي، به هم شبيه هستند.

امروز (شنبه) نيز در اولين روز از دور حذفي ابتدا ساعت 18:30 اروگوئه برابر كره‌جنوبي، نماينده موفق آسيا خواهد ايستاد و ساعت 23 آمريكا و غنا جدال تماشايي را برگزار خواهند كرد.
همچنين روز دوشنبه هلند با اسلوواكي و برزيل با شيلي ديدار خواهند كرد.
روز سه‌شنبه اين مرحله به آخر خواهد رسيد و تكليف هشت تيم دور يك چهارم با انجام دو مصاف پاراگوئه و ژاپن و اسپانيا و پرتغال به پايان خواهد رسيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)