مرجع خبری پرسپولیس : به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، سخنگوي وزارت خارجه درباره صحت مخالفت اين وزارت با سفر پرسپوليس به امريكا گفت: اين بحث خاص وزارت خارجه نيست بلكه بحث كميته‌اي متشكل از ارگان‌هاي مختلف است.

حسن قشقاوي پيش از ظهر امروز دوشنبه در نشست هفتگي خود با خبرنگاران داخلي و خارجي در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبني بر خبر مطرح شده در خصوص مخالفت وزارت خارجه با سفر تيم پرسپوليس به آمريكا به منظور انجام بازي دوستانه، بنا به دلايل سياسي و اينكه در صورت عدم انجام اين سفر با توجه به قرارداد پرسپوليس با شركت آلفا اين تيم متحمل پرداخت جريمه‌اي سنگين خواهد شد، خاطرنشان كرد: روال انجام اين گونه برنامه‌ها و بررسي آن توسط كميته‌اي صورت مي‌گيرد كه از ارگان‌هاي مختلف از جمله وزارت خارجه در آن حضور دارند.
قشقاوي افزود: شخصاً چيزي در خصوص قرارداد يا بر هم خوردن آن دريافت نكرده‌ام. تمهيدات و مقدماتي براي انجام اين گونه سفرها هميشه هست و در طرف آمريكايي خيلي شديدتر است. در وزارت خارجه آمريكا با حساسيت تعامل عمومي، ورزشي و فرهنگي را مورد توجه جدي قرار مي‌دهند و طبيعي است كه در ايران نيز در قالب كميته‌اي كه از ارگان‌هاي مختلف هستند و مصالح ملي را در نظر مي‌گيرند و يكي از اعضاي آن وزارت خارجه است اين گونه بحث‌ها مطرح و تصميم‌ گرفته مي‌شود.
وي درباره صحت مخالفت وزارت خارجه با اين سفر نيز خاطرنشان كرد: اين بحث خاص وزارت خارجه نيست بلكه بحث كميته‌اي متشكل از ارگان‌هاي مختلف است كه وزارت خارجه يكي از اعضاي مسئول آن است. بر اساس مصالح ملي و عمل متقابل و مصلحت‌هاي ديگر در اين زمينه تصميم‌گيري مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)