17 سال پیش در چنین روزی پرسپولیس نیوز با نام مرجع خبری پرسپولیس با همت تعدادی هوادار پرسپولیس آغاز به کار کرد.

روزی که اتفاقا مانند امروز جمعه بود و جوانانی که دغدغه اطلاع از آخرین وضعیت باشگاه محبوب خود را داشتند فکر نمی‌کردند این نهالی که در حال کاشت آن هستند قرار است چه سرنوشتی پیدا کند و تا کجا قد بکشد.

روزی که با موس و کیبورد و اینترنت ساعتی جلوی کامپیوتر می‌نشستیم و به جز فیس‌بوک هنوز هیچ کدام از شبکه‌های اجتماعی ابداع نشده بودند و هیچ‌کس نمی‌دانست آمدن گوشی هوشمند و اپلیکیشن‌های متعدد قرار است چه تحولی در زندگی‌هایمان ایجاد کند.

در این دوره هفده ساله پرسپولیس 7 قهرمانی لیگ برتر، چهار قهرمانی جام حذفی و دو فینال معتبر و واقعی آسیا را جشن گرفته و با این فتوحات شور و انرژی ادامه فعالیت را به ما هدیه کرده است.

هفدهمین سال فعالیت دو روی سکه متفاوت داشت، در ابتدا با غم فقدان هم‌وطنان سوگوار شدیم و در نیمه دومش با سه گانه تاریخی پرسپولیس کام‌مان شیرین شد. در انتها هم پرسپولیس نیوز توانست پروانه فعالیت رسمی خود را که سالها به دلیل تشابه با نام باشگاه موفق به کسب آن نشده بود با نام خبر سرخ دریافت کند.

در تمام این دوران سعی کردیم با پیگیری از منابع متعدد موثق‌ترین خبرها از پرسپولیس را بدون هیچ گونه وابستگی به شما ارائه کنیم و صحت و دقت خبرها را فدای روابط نکنیم و با تامین هزینه‌های وبسایت از سرمایه شخصی توانستیم این استقلال(استقلال واقعی نه تیم بازنده پایتخت!) را حفظ کنیم.

کسب اعتماد شما و حفظ رتبه اول پرسپولیس در گوگل باعث شده پرسپولیس نیوز همچنان صدها هزار بازدیدکننده در روز و میلیون‌ها مخاطب در هر ماه داشته باشد و برخلاف بسیاری از رسانه‌ها که به ورطه نابودی کشیده شدند حیات خود را میان هزاران رسانه و مرجع و صفحه موجود حفظ کند.

هر سال سالگرد 23 تیر 85 را جشن می‌گیریم با این سپاس که یک سال دیگر عمرمان به دنیا بود تا به این عشق بازی ادامه دهیم و با این امید که بدانیم هنوز گوشه‌ای از قلب شما را دراختیار داریم و به این راه ادامه بدهیم یا نه.

حسن مهدوی – 1402/4/23

 

تصویر سایت در سال ۱۳۸۶: کلیک کنید

تصویر سایت در تولد سال ۱۳۸۷:کلیک کنید

تصویر سایت در سال ۱۳۸۷:کلیک کنید

تصویر سایت در سال ۱۳۸۸: کلیک کنید

تصویر سایت در سال ۱۳۸۹: کلیک کنید

تصویر سایت در سال ۱۳۹۰: کلیک کنید

تصویر سایت در ابتدای سال ۱۳۹۶: کلیک کنید

تصویر ورژن جدید سایت در سال ۱۳۹۶: کلیک کنید

تصویر سایت در سال ۱۳۹۷: کلیک کنید

تصویر سایت در سال ۱۳۹۸: کلیک کنید

تصویر سایت در سال ۱۴۰۰: کلیک کنید

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)