سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص شایعه بازگشت او برای هدایت سرخپوشان واکنش نشان داد.

پس از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در پایان رقابت‌های نیم فصل لیگ برتر، نام چند سرمربی برای هدایت سرخ‌ها در نیم فصل دوم مطرح شد که یکی از این سرمربیان، افشین قطبی بود. قطبی که سابقه هدایت پرسپولیس و تیم ملی ایران را در کارنامه خود دارد، در حال حاضر سرمربی تیم ونکوور کانادا است اما با این حال صحبت‌های مختلفی در خصوص حضور مجدد او در فوتبال ایران و حضور در پرسپولیس مطرح می‌شد.

افشین قطبی در گفتگویی در خصوص این اخبار و واکنش به احتمال حضور در پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه خانه مردم است و همیشه خانه من هم بوده. احساسی که من در باشگاه کنار بازیکنان و هواداران داشتم، جو استادیوم آزادی با تماشاگران بهترین روزهای زندگی من است. به همین خاطر فکر می‌کنم اگر سال دوم هم در پرسپولیس می‌ماندم من آن تیم را قهرمان می‌کردم. پرسپولس در قلب من بزرگترین باشگاه دنیا است.

قطبی در خصوص شرایط پرسپولیس افزود: واقعا ناراحت می‌شوم وقتی که جابه‌جایی های سرمربی‌ را می‌بینم اما در این حرفه این مسائل و آمدن و رفتن ها طبیعی است. من هم همیشه سرمربی‌گری در باشگاه‌ها را بیشتر دوست دارم چون می توانی بیشتر اثر بگذاری و هر روز با بازیکن کار می کنی و به ساختن بازیکن و تیم علاقه‌مندم در حالی که هدایت یک تیم ملی بیشتر صورت مدیریتی دارد و زمان کافی نداری و فقط باید بازیکنان روی فرم را انتخاب کنید و مدیریت کنید. اما در نهایت بگویم ذهن و قلب من برای پرسپولیس همیشه باز است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)